Gå til innhold

Siden det er så lite trafikk her... Har dere fått bhg plass da?


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Vi har jo barn som passer perfekt i barnehage året.. Vi har ikke fått plass, snufs.. Men er fremdeles et opptak i slutten av juni her og, så gir ikke opp enda.. Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi går og venter spent om dagen. Men om vi ikke får plass, så er det ingen krise, for da blir jeg hjemme et år til, og er dagmamma til et par barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent her også! Tror de sender ut svar 7.april, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet...... Har hørt at barnehagedekningen her er ganske bra (Søndre Nordstrand, Oslo), og siden vi har søkt på hele 7 barnehager, så er det vel håp.....!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har alle plasser blitt fyllt opp. Men det er jo alltods noen som sier opp, flytter e.l. Og så skal de antagelig bygge en som står klar 1.august. Da får ihvertfall 14 1.åringer plass der. Så håper vi at vi er en av de. Hvis ikke blir jeg dagmamma med mini og to til hjemme. =)

Ordner seg alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får barnehageplass gjennom jobben min. Hvis ikke tror jeg ikke vi hadde fått plass. Det er dårlig dekning for småbarn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være hjemme et år ekstra med kontantstøtte og deltidsjobbing. Blir koselig å være hjemme med datteren min nå som hun stadig viser mer og mer av seg selv =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hørt noe enda..vi er nødt til å få barnehageplass fra agust om ikke annet.Satser på at d ornder seg til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...