Gå til innhold

Noen med erfaring av kjøp på lilleprinsen.no


jøan

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe vogn på nett på lilleprinsen.no. Noen som har erfaringer med de, både nagative og positive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte vogn gjennom de og er kjempe fornøyde! Sparte 1500kr og fikk rask levering og super service.

 

Bor ikke så langt fra der hun som driver det holder til så hentet vognen hos henne men tror det går like greit å få den tilsendt i posten.

 

Kan anbefalle lilleprinsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt både vogn og EasyKid dunpose på lilleprinsen.no. Har fått det sendt opp hit til nord-norge. Ingen problemer med det:) har ikke tatt i bruk sakerne enda...men alt virker veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt vognpose og anoen andre småting på lilleprinsen, og er veldig fornøyd med både varene og servicen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi hadde egentlig bestilt en vogn derfra, men avbestilte da det tok for lang tid. Fikk vite at mykbagen som hørte til var forsvunnet, så hun måtte bestille den opp. Det tok nærmere 2måneder, og da fikk vi vite at den ville ankomme i påsken eller etter. Også tar det jo litt tid å sende. Så vi gadd rett og slett ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt den vognen du ventet på! En Mistral ikke sant? Jeg sto nemlig på vent dersom du ikke skulle ha den! He-he...Pussig:-) Det stemmer at bagen ikke fantes på hennes lager, og den ble bestilt, og kom fra fabrikken rett før påske! Vognen er helt nydelig, og jeg er veldig glad den ble min:-) Det er lang leveringstid på vogner, det gjelder overalt! Du har jo ennå god tid til termin, håper du finner en vogn du liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En marineblå mistral med rosa og hvite striper i kalesjen og mykbagen. Syns den var kjempefin, men to måneder sns jeg ble for lang tid. Så vi kjøpte dagen etterpå en lyseblå emmaljunga cerox som vi er kjempefornøyd med.

Har forresten ikke så lang tid til termin, får bare ikke gjort om på nicket. Er egentlig 36+4 nå og har termin 1mai:)

Bra du fikk vognen da, det var nok en mening med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Kjøpt to vogner av henne samt masse ekstrautstyr til dem, stellevesker og dunpose. Super service og veldig fornøyd! Kan absolutt anbefale henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg anbefaler lilleprinsen på det varmeste.

Kjøpte quinny vogn til carmen for ca 1 år siden, den hentet vi hos henne. Og har nå kjøpt en Mistral tilbehør, søskenbrett, bilstol og base....ja nesten alt av utstyr, fikk det tilsendt i posten og det gikk kjempefint :D

Kjempefornøyd og god service :)

Er det mer jeg trenger, kommer jeg til å kjøpe der!

 

Og til deg som ikke kommer inn på siden... MÅ bruke www.....

 

www.lilleprinsen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Ja, vi har dårlige erfaringer med både reklamasjon og produkter.

Vi ble sittende på produktene våre...;-(

Vi handler heller hos Lekmer eller Jollyroom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi morsomt med tråd fra 08! :P samme år vår første ble fødte. Og har både bestilt vogn, bilstol, bilstoladapter osv derfra til alle mine - og like fornøyd med hver eneste bestilling ;D Anbefales på det høyeste fremdeles, selv etter 5 år :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Butikken virker bra før man skal reklamere noe. Jeg opplevde veldig dårlig kundebehandling, de svarer ikke på email en gang hvis det er noe kunden ikke er fornøyd med, og er ikke innstilt til å hjelpe hvis det er  noe med varen var galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har Dårlig erfaring ! Jeg kjøpte en vippestol (Online) fra lilleprinsen som var på salg når jeg mottat stolen den var ikke samme som det var i bilde den hadde ikke samme funksjoner heller .det var en stor forskjell på hva jeg bestilte og hva jeg fikk. Det er liksom å lure hvis du viser bilde av en aan vare og selger en an. Bilde 1 er hva jeg bestilte og bilde 2 er hva jeg fikk:sur:20180412_010403.thumb.png.c490fc1853f5bd257cd216f1e042a0d4.png

Screenshot_20180415-133953.png

Anonymkode: e0749...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...