Gå til innhold

Flere en meg som er gravide igjen?? :)


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

hihi.. var ikke planlagt.. slet i 2 laaange år for å få førstemann, måtte få hjelp tilslutt.. trodde ikke jeg skulle bli gravid sånn uten å prøve men :) nå er vi super lykkelige og gleder oss masse.... bare 7-8 uker på vei så det er tidlig ennå.. håper alt går bra..

 

Bare lurte på om det var flere der ute i samme situasjon??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

grattulere så mye da:):) koselig... hær blir d 3-4 år til nestemann kommer. har 2 år mellom mine gutter så nå vill vi vente litt.får kose meg me de 2 jeg har:)

 

Lykke til i svangerskapet da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå gratulerer!! jeg skulle veldig ønske at jeg var gravid!!!

 

har du hatt mensen mange ganger? Når fikk du den tilbake? og hvor lenge har du ammet?

 

kos deg med det nye vidunderet deres!!!!

 

klem -.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt!! =)

 

Jeg er 18+6 i dag, så her blir det bare 13 måneder mellom, og noen travle år fremover!

 

Men vi gleder oss kjempemasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er 15 uker på vei, blir 14 mnd mellom mine. har ikke vært veldig happy for det, men begynner å venne meg ved tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ikke gravid, er student på SISTE året, så når alle eksamene ligger bak meg så er jeg KLAR igjen jeg å, har fått jobb fra august, å da er det bare å "kjøre på" hehe

 

gratuulerer til dere heldige som allerede venter på neste vidunder!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var det men mista i påsken:( kjempe trist hadde gleda meg sånn til nr2.. men gratis til dere som er det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER til dere somer gravide igejn, så koselig med to tette. jeg ville gjerne ha to tette, men med ny jobb (vikariat med mulighet for fast ansettelse) og fire år igjen på studiet passer det desverre ikke så bra:0(

 

Håper dere får noen flotte svangerskap og at dere koser dere med magen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det på'n igjen ...

Det var ikke planlagt i det heletatt, men sån går det når prevensjonen svikter. Det blir 1 år og 5 mnd imellom og det er jaggu ikke mye. Også jeg som aldri har hatt lyst på to tette engang.

Gubben er utrolig nok mer klar for dette enn meg, og stråler som ei sol, mens jeg stort sett bare griner :-(

Det var overhode ikke slik jeg hadde sett det for meg at det skulle bli, men den lille er hjertelig velkommen til oss og det ordner seg nok på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :) og så koselig at det er flere i samme båt :) Trist at du mistet da Miriam =( håper det klaffer igjen snart da :)

 

Nå er jeg i uke 14... blir ca 15 mnd imellom mine.. har vært på ul så jeg vet at alt er bra.. har begynt å glede meg masse.. lettere i hverdagen nå også siden formen er bedre :)

 

Lykke til videre dere som også er gravide, og dere andre også da selvføgelig :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare på månestråle sitt spørsmål.... Jeg ammet bare i 3 uker =( mistet melken desverre pga stress osv... fikk mensen tilbake nesten med en gang.... den har vært regelmessig siden da... når spira satt denne gangen så trodde jeg det var trygt med sex.. heh.... fordi det skjedde fåååå dager etter mensen bare.. trodde ikke det var mulig, men her sitter vi :) hehe.. brukte gummi ellers gitt.. Men ikke den dagen :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alviole :)

 

Er en stund siden jeg har vært pålogget her inne. Vet ikke om du husker meg men jeg var aktiv under svangerskapet. Husker deg så godt fordi du skulle få tvillinger men mistet den ene, og det syntes jeg var sååååå trist. Ser du er gravid igjen, såååååå koselig for dere da, lykke til i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mamma til to+har født :)

 

Så koselig å høre.Tusen takk... Ja stemmer det at jeg mistet den ene.. tenker at det er grunnen til jeg ble gravid igjen så fort nå... :) heh.. dum tanke da.. Men en liten trøst.... Ikke sikker på om jeg husker nicket ditt fra bim.. het du mamma til to da? Håper alt står bra til med småtrolla dine da :) Kos deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia!

23.mars skrev jeg at jeg dessverre ikke var gravid, og det fikk jeg bekreftet av gyn den 27.3.....

og så tar ejg test midt i april og ER GRAVID!!!! jippi!!!! men jeg klarer ikke å skjønne når det kan ha skjedd og hvor langt jeg er på vei- er såååå spent på UL i slutten av mai :)

Kan se ut som det blir sånn 16-17 mnd mellom våre- helt supert!

 

Håper det går bra med alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååh.. så koselig da :)

GRATULERER...... blir jo kjempe spennende på ultralyd da....får håpe de finner sånn ca ut hvor langt du er på vei :)

 

KOs deg masse med spira di :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja het mamma til to + sommerbaby. Men du hvordan gikk fødselen din da? Min gikk strålende, vannet gikk, så måtte settes igang morgningen etter, og 6 timer senere var prinsen ute, den letteste fødselen av alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Her er nr tre på vei. Jeg er forresten "ny" på Juli 2007 klubben. Venter neste i januar 2009, fikk en gutt i juli 2007. Blir litt i underkant av halvannet år i mellom. Planlagt? Nja.. blir visst gravid bare jeg ser en naken mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

velkommen hit i klubben og gratulerer med ny spire :)

hehe.. er sånt som skjer det MissKitty med nakne menn, du er ikke alene ;p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du hadde en grei fødsel da :) mange som får lange harde fødseler når man blir satt i gang... Min startet også med at vannet gikk, men hos meg startet den av seg selv kort tid etter... føler at min fødsel gikk greit også. var min første. VONDT, men gikk bra :) var ikke spesielt lang eller sånt.... skal nok klare å føde igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er også gravid igjen! Fant det ut idag. Det bli da i underkant av 1 år og 9mnd mellom mine barn... Fremdeles litt i "dette er helt uvirkelig" modus...

Vi hadde ikke egentlig tenkt til å prøve igjen så tidlig, men fristelsen ble litt for stor på bryllupsreisen til Barbados! Og der ble altså lille spire laget :-)

 

Gratulerer til alle gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også SusieQ :) så romantisk da at spiren ble laget på bryllupsreise :)

Lykke til videre i svangerskapet...

 

Håper det går bra med alle dere som er gravide der ute :)

 

Har dere vært på ultralyd da? Når er terminen og hva venter dere???

 

Jeg ahr termin 4 november og får ei lita jente.... Da blir det en av hver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..... fikk også jente 25.juli 2007, å nå er det ny spire... termin 1.april 2009, så dette blir gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...