Gå til innhold

Priviligerte vi som får føde i Ålesund!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi som skal føde i Ålesund må vite å sette pris på hvor priviligerte vi er!!! Ser at det er skrevet litt forkjellig om fødeavdelingen, men vil si at kompetansen ved avdelingen er på topp, vi har dyktige jordmødre, gynekologer og ikke minst barneleger som gjør en formidabel innsats for oss!

Skjønner at for noen blir fødselen en skuffelse, lett å skylde på jordmor... Ofte sånn at en innser i ettertid at en skulle sagt fra om at en ønsket ting annerledes, ønsket en annen jordmor osv... Slik er det også for de som har fødestuen til sin arbeidsplass. De er bare mennesker de og, og helt avhengige av at vi fødende sier fra hvordan vi ønsker fødselen (innen rimelighetens grenser).

Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å føde i Ålesund nok en gang! Det å vite at kompetansen befinner seg i etagen over og under både for meg og barnet gir ekstra trygghet. Lykke til alle sammen!

 

PS! Det er lov å ta kontakt med fødeavd. i etterkant av en fødsel som ikke ble helt som planlagt av forskjellige årsaker. Mye bedre å få en samtale og få skværet opp enn å gå rundt å være misfornøyd og spre dårlig ry overfor andre fødende! Dette er til god hjelp både for en selv og ikke minst de som arbeider ved avdelingen:-) ( jeg jobber ikke der!!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Fortsetter under...

Takk for fint innlegg :-)

 

Det ser ut som at det er de som ikke er helt fornøyde, som uttrykker seg mest her. Oppfordrer flere med gode opplevelser til å skrive noe om det også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...