Gå til innhold

Noen fra Hamar med barn i 1 års alderen?


My__

Anbefalte innlegg

Hei:)

Har en sønn på 10 mnd, og savner og treffe andre mødre med barn i den alderen. Kjenner dagene blir litt lange, og han kjeder seg. Er det noen her? Og pleier dere ha noen treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

 

Jeg har en sønn på 6,5 mnd og vil gjerne treffe andre mødre med småbarn :) Merker godt på lillegutt at han synes det er kjedelig når vi er mye hjemme, dagene blir lange som du sier.

 

Det har vært arrangert 2 treff på Helles kafe på Torghjørnet, men jeg har ikke hatt mulighet til å være med.

 

Ellers tror jeg det er barselgrupper på helsestasjonen på Hamar? I ottestad hvor jeg går er det ikke barselgrupper:(

 

Men send meg gjerne en pm om du har lyst til å treffes, hadde vært koselig det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med i barselgruppe, men vi var bare 4 stk, og de andre var ikke interessert i og treffes så mye.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med på treff på Helles da vel!!

Det er ålreit med noen nye fjes!!

Sist gang var vi 4 stk så det hadde vært koselig å få med flere!

Send en pm hvis dere lurer på noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle henge meg på det. Men min orker ikke sitte rolig så lenge, så håper dere ikke har noe i mot en over aktiv baby!?, hehe.

 

Jeg tror jeg veit hvem du er torisve;). Felles venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja, jeg flytter til Hamar nå snart (er fra Hamar). og jeg har noen skikkelig aktive tvillinger på 10 måneder. Jeg blir gjerne med på treff jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg vet hvem du er..

 

Jeg har satt opp ett nytt treff onsdag den 23 april, kl 12 det er bare å bli med. Det er jo lekerom rett ved siden av så om barna er urolig kan vi jo bare sette dem der som vi kan følge med dem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...