Gå til innhold

Topcom BabyTalker 1010, noen som har den?


tupppelina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elendig, syns den er helt forferdelig, sier bl.a ikke i fra når den mister kontakt med baby enheten, hvis man skal bruke baby enheten uten strøm kabel sluker den batteri. Så anbefaler å kjøpe batteri lader. Foreldreenheten kommer med oppladbare batterier og det er bra.

 

Ellers så tar den inn mye støy, må skifte kanaler hele tiden. Men hvis du bor på landet er det sikkert ikke noe problem, for når jeg er hos foreldrene mine på landet er det ikke noe støy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm vi har den og er veldig fornøyde.. fikk inn mye støy i starten men det var før vi leste bruksanvisningen ordentlig og fant ut at det går ann og låse en kanal slik at den ikke tar inn støy.. begge delene må kalibreres ved å holdes inntil hverandre og stilles inn på den måten. etter det har den funka kjempe bra.. veldig lang batteri tid er det på den også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke til å bli kvitt støyen, kan ikke huske at det stod noe vettug i den bruksanvisningen jeg... men siden jeg har kvittet meg med den er det ikke greit å si. Vi kjøpte Philps Avent og elsker den. Anbefaler den, da slipper du å stresse. Har nesten ikke sett noen her inne som har vært fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

$iljemor: Kan du forklare hvordan en låser en kanal? Bor i Oslo og tar inn så vanvittig mye annet. Kanskje den er brukendes likevel da. Her er bruksanvisningen: http://www.topcom.no/downloads/userguides/HL_BT1010%20C2%20-%20LR.pdf

Norsk begynner på side 34. Fant ikke ut hvordan jeg kalibrere så kunne du sagt på hvilken side det står, eller hvordan det gjøres? på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På kelkoo.no kan du sammenlikne produkter og kjøpe den der det er billigst. Vi har gjort det masse og har aldri vært misfornøyd med kjøpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fornøyd med den. Bor på landet btw. Ingen prpblemer med støy her, men kan skjønne at det kanskje er mer aktivitet i byer. Men det må da gjelde andre babycaller også? Tar vel inn på samme frekvens uansett?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fornøyd.. masse støy.. plutselig slår den ikke inn når hun gråter og når jeg har på trådløs så kommer det en skikkelig ekkel lyd når den slår inn. hører ikke gråt.. høres seriøst ut som den ekleste skrekkfilmlyden.. har byttet den engang og kommer til å bytte igjen nå. tror jeg skal ha doro igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...