Gå til innhold

September 08?


sonnenschein

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har også termin i septemer.

 

PS: Er du tysk siden du har et tysk navn?

 

Hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er ikke tysk! Men har bodd veldig lenge i Tyskland...

Hvor bor du? Når har du termin? Jeg har termin den 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Jeg bor i Hallingdal. Har termin 22.9. Sist fødte jeg 1 uke før termin, så det blir spennende å se når det blir denne gangen.

 

Hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte også for tidlig forrige gang, 2,5 uker....

Var du fornøyd med Ringerike som fødested?Jeg fødte førstemann i Tyskland...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sonnenschein!

 

Ja jeg var egentlig veldig fornøyd med Ringerike. Jeg var så heldig å ha en drømmefødsel uten komplikasjoner. Jordmoren, barnepleier og de andre var veldig flinke og snille. De viste akkurat hva som var bra for meg, eller hva jeg ville. Helt utrolig.

 

Det eneste som ikke var så god var at det fødde mange samtidig med meg, slik at jordmor sprang inn og ut til de andre fødende, slik at jeg i lange perioder var aleine med mannen min. Men jeg syntes egentlig det var greit det... litt mer privat liksom. Og så merket jeg jo at alle var litt stressa p.g.a. at det var så mange fødende. Men jeg lot meg ikke påvirke av det. Også ble vi dessverre flyttet på forskjellige rom hele 3 ganger på 2 dager, og mannen min fikk ikke sove der den første natta.

Det var litt kaotisk p.g.a. så mange andre som fødde, men ellers var det som sagt supert.

 

Jeg kan bare anbefale Ringerike sykehus, men er det flere som skal føde samtidig, kan det bli litt urolig.

Jeg tenker på om jeg skal føde i Lærdal denne gangen, for der er det lite sansynlighet for at det er flere fødende samtidig.

 

Uansett vil det bli stor forskjell fra Tyskland vil jeg tro. Kan vel nesten ikke sammenlignes i det hele tatt.

 

Hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg fødte gutten min, var jeg den eneste på fødestua...Fikk selvfølgelig tett oppfølgning og jordmor var der hele tiden! I tilegg jobbet mannen min på det sykehuset og jeg fikk litt særbehandling p.g.a det. Er klar over at det blir anderledes nå....Men nå har jeg jo født en gang før, så tenker jeg tar alt litt mer med ro;) Må du kjøre langt til Lærdal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...