Gå til innhold

lite eller ingen info til 1.gangsfødene ved kk


maiprinsen

Anbefalte innlegg

Er det flere som venter sitt første barn som føler det sånn? Har nå sendt mail til dem med håp om å få svar der,men ingen reaksjon der fra ennå....

 

Noen som har termin rundt 25 mai 08???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått noe informasjon fra KK. Jeg har gått til jordmor hele tiden, som jobber deltid på KK, så jeg har fått all den infromasjonen jeg har hatt behov for. Anbefaler at du snakker med jordmoren din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tihi... har prøvd på det. ;-D Jeg får se hva som skjer. Vi skal nå i alle fall på omvisning på voss sånn at vi har muligheten opp dit om vi føler for det den dagen det hele skal skje. Voss står som et sterkt ønske ser du. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva er det som gjør at folk reiser til Voss i stedet for KK? Jeg fødte min første på Storken og hadde veldig gode erfaringer med måten ting ble håndtert på, med jordmødrene og med barselstiden. Men kanskje jeg hadde flaks?

 

Skal føde igjen nå i april og krysser fingrene for at alt går bra denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

For meg med "sykehusskrekk" så er voss et helt klart topp alternativ. Sambo og jeg var oppe for en uke siden, og det er lenhe siden jeg har følt meg sååå velkommen på en offentlig plass. Når du kom opp der fikk du ikke den sykehus følelsen i det hele tatt. Og for min del så har det også vært noen negative erfaringer med kk. T.o.m sambo er klar for å reise til voss fødedagen om alt går som det skal . :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Mens kk har flere tusen forløsninger hvert år,så har ikke Voss mer enn et par hundre eller så??

De har også enerom og familierom og alltid tid til deg og dine =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Endelig noe positivt om KK... er førstegangsfødende i sept og blir små nervøs av alle de klagene de får her inne.. vil gjerne føle at jeg er i trygge hender når min tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

hei.

Jeg fødte på kk i januar i år, og hadde ingen kontakt med klinikken før vi fikk omvisning i forbindelse med fødselskurs en måned før termin, og da fikk vi vite alt vi lurte på! Ikke noe å grue seg for:)

 

Når det gjelder selve fødselen så sitter jeg igjenn med en FANTASTISK opplevelse! fødselen tok nesten et døgn, og ble tangforløst, men du verden så godt ivaretatt jeg ble. fantastisk personale som forklarte underveis, skrøt og oppmuntret både meg og min mann. Vi ville på storken, men pga komplikasjoner måtte vi på vanlig fødestue, men de ordnet allikevel med badekar, dempet belsyning og stearinlys på badet. Barseltiden var også over all forventning, selv om jeg måtte på vanlig barsel:)

 

Jeg leste også mye negativt om haukeland og kk før jeg skulle føde, men ingenting av det jeg leste stemte med mine erfaringer, så GLED DEG!

Jeg kunne gjort det en gang til allerede dagen etter fødselen, hehe.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...