Gå til innhold

Flere med små som slipper seg og prøver å gå?


Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Lillemor har reist seg siden jul og slipper seg oftere og oftere.

Hun går om hun har noe å støtte seg på men gåbilen triller litt for fort for henne fortsatt.

 

Hun prøver å gå uten å holde seg, men deg går ikke bra.

 

Godt hun er optimistisk for jeg blir engstelig og stresset av å se henne holde på.

 

Hun er født 25.mai.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy=)

 

Jenta mi er født 2 mai. Hun går og står med støtte ja, og har begynt å stå litt uten noe støtte. Ser ikke ut som hun har tenkt å gå riktig enda. Men noen dager gidder hun ikkeno, mens andre dager gjør hun masse nytt på en gang.. he he..

så det er bare å følge med på disse små;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min slipper seg fordi han glemmer å holde seg, han! Så går han rett i gulvet...:) Han har nettopp begynt å gå litt bortover bordkanten, så han løper nok ikke riktig enda, men det er søren ikke lenge til for her går det unna! :) Han er også født 25. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

gutten min er født 1 mai han står selv men tår ikke gå alene, men klatrer overalt. det går an å kjøåe gåbiler med stoppere så hjulene går litt tregere. kjempegreier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min står og går når han holder seg i noe.. men han er litt overmodig og slipper seg heletiden, og frem til i går har d endt med knall og fall. Men i går klarte han faktisk å stå uten støtte i ca 2 min før han tok tak i oppvaskmaskinen igjen. Og d var en veldig stolt liten gutt d, og en like stolt mamma. Så tror nok ikke d er så lenge til han går uten støtte. Tiden går så altfor fort. Han er født 21. mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...