Gå til innhold

flott plass!


jula

Anbefalte innlegg

først var det meningen jeg skulle få min førstefødte på UNN, men etter hvert utover svangerskapet ble jeg mer og mer sikker på at jeg ville føde på finnsnes.og etter å ha vært på et lite svangerskapskurs m/omvisning var jeg ikke i tvil lenger:-)her skulle jeg føde!vvar en egen ro dær-god atmosfære:-)..5.nov fikk vi en nydelig liten datter på finnsnes.ble innskrevet kl 23.00 og kl.03.25 var hun født.jordmødrene var fantastiske,jeg var i badekar, brukte varme risposer på ryggen og fikk akunpuktur.akkurat sånn jeg hadde ønsket meg:-) lystgassen glemte jeg helt av! jeg var der i 5dager.oppholdet var flott,fikk god hjelp med ammingen,plagdes litt i starten,men fikk det til slutt til etter myyye god hjelp..De tilbydde seg å passe babyen om natta slik at jeg skulle få sove-gjorde det et par netter,det var godt å få sove skikkelig..man blir sliten etter en fødsel!så det anbefaler jeg alle å benytte seg av!de er der for deg og barnet så man skal ikke være redd å be om hjelp..;-) så til slutt-jeg anbefaler fødestua på finnsnes på det varmeste!jeg skal ivertfall føde der igjen om jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var positivt! Jeg har og lyst og føde å fødestua og håper jeg får lov når det nærmer seg. Jeg er i utgangspunktet for gammel som førstegangsfødende....Men kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

lykke til!:-) de sa at så lenge svangerskapet hadde gått bra uten noen komplikasjoner var det ingenting i veien for å få føde på finnsnes:-) jeg ble ivertfall beroliget med å vite at jormødrene er raske med å sende deg videre til tromsø om de ser at fødselen kan bli problematisk.f.eks tar de ikke setefødsler dær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...