Gå til innhold

Endelig sove hele natta


silja33

Anbefalte innlegg

Jenta vår har blitt 6mnd,nå sover hun fra halv 7,7 om kvelden,til 7 om morgen,det er nok mye alder,og at hun nå får to grøtmåltider,men det er deilig og få mer søvn,men jeg ligger ofte og venter på at hun skal våkne ennå på natta,er vel en avvenning,er det andre som har samme erfaring,eller noen som er født rundt 7 august,bor i larvik,hadde vært koslig og treffe noen fra området her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så heldig du er! Her har lillegutt begynt å våkne mer på natta nå han! Er dødslisten om dagen, så håper det forandrer seg snart! Gleder meg til første hele natt med søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi akkurat avvent mat på natta, dvs han får kl 05 da.. Legger seg 20.30.. Er veldig deilig ja! Tidligere fikk han mat 2-3 ganger om natta! Det hender fremdeles jeg må inn med smokk, men som regel bare en gang rundt to-tre tida..

Min er født 31. august =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt når de sover hele natta!

Knerten legger seg kl 1830, og sover da til ca 530. Skulle gjerne ha ønsket at han sov litt lengre, kanskje til kl 7-8, men jeg skal absolutt ikke klage! Han sover jo tross alt hele natta, og har gjort det siden han var 4 mnd! Våkner en gang i blandt og vil ha smokken, men snur seg bare og sover videre da.... Ikke noe problem! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sov også bare til 0530 tidligere (la han 19.30 da)..

Derfor legger vi han 20.30-21.. Synes ikke det gjør noe da han er så liten enda.. Får en liten halvtimers dupp i 18 tiden hvis han er veldig trøtt.. Nå sover han til 7/8..

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...