Gå til innhold

noen som har termin sommer 2008?


mams31

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har termin i begynnelsen av juni, hvis alt går på skinner da. :)

Men det gjør det nok. Dette er min første graviditet skjønner du, så det er en spennende tid nå fremover. Jeg bor i Skien, hvor bor du ?

Har du termin senere enn meg ?

 

Mvh,

Rut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 30 juli.. Begynner å bli stor imagen nå gitt ; ). Du da? Det er min første graviditet også, sett bort fra jeg hadde en missed abortion ifjor da. Men det er jo helt vanlig ettersom jeg har skjønt. Jeg bor i Skien også. Hvor gammel er du? Har du gode opplevelser på sykehuset? Synes de har rotet forferdelig for meg..men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei,jeg har termin 7.august,dette er nr. 3 for meg,fødte i skien de to andre og,har vært fornøyd,siste fødsel hadde jeg familierom,det var topp,stille og rolig,følte meg mye mer avslappet av og få være for oss selv,var da i 3 dager,anbefales.Har ikke helt bestemt meg for fødested denne gang,bor i Larvik nå,hørt mye positivt om Tønsberg og,så det blir ett valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det blir nok skien på meg og. Bor i Larvik, men er mest praktisk å dra til skien for oss. Termin 4. aug, første barn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 11. juni og bor i Porsgrunn.

Er ikke herfra (student), så det å føde i Skien blir på en måte litt spennende og skummelt, for jeg har ikke en gang vært inne på sykehusområdet før....

 

Vet dere om det er vanlig med omvisning på føden før termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 160808, og bor i Skien.

Til Nemo 11.juni 08: Det er vanlig med omvisning på føden i forbindelse med svangerskapskurs, men det er jo sikkert mulighet dersom man ikke deltar på kurs også. Du kan sikkert kontakte fødeavdelingen. Har født 2 barn der tidligere, og er veldig fornøyd med både føde og barsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde i skien første uken i august. Har født to barn der tidligerer. Er fra Kragerø jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så mange svar!! Ser ut som ikke jeg er alene nei ; ). Har termin 29 juli og mage vokser som bare det gitt. Noen som kan anbefale en jordmor? Evnt hvordan jeg går frem for å få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å bli kalt inn til samtale/omvisning, legen din må sende henvisning til sykehuset så får du innkalling.

Har termin 3. juni, min 3. gutt, skal føde i skien denne gangen også. Har vært stort sett fornøyd, men syns nok de kunne vært noe raskere med å hjelpe til, begge mine tidligere fødsler har tatt veldig lang tid, førstemann ble tatt m vakuum og nr 2 satt litt lenge i fødselskanalen så han var slapp da han kom ut. Satser på en mer effektiv fødsel denne gangen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jeg har bestemt meg for Skien den 3 gangen og,har bare positive erfaringer derifra,har termin 7.august,håper ting skjer litt før denne gang,men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...