Gå til innhold

Hvor gamle er barna når de brukr str 104??


Bea-

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 17 måneder er en stor jente.. Lurer på om jeg skal handle 104 i katvik jakken? Eller er det veeeeldig stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

moa bruker 98 og 104 og har brukt det siden... hmmm minst sommeren. hun var tre i oktober. må vel opp i rent 104 (evt 110) straks. lille metern min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke prøve den på? HØrtes stort ut for meg da, men jeg har ikke veldig lange unger heller da. 2åringen min har just startet med 92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min har akkurat fylt fire år, han bruker 104/110 i bukser og 110 i overdeler... Kommer jo litt ann på hvor høy hun er da, sønnen min er ganske nøyaktig 100cm, mens niesa mi (som har en veldig høy pappa) en nesten like høy enda hun bare er 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her er stor for alderen. Hun har boilersuiten fra Katvig i str 110, å den er litt lang på beina. Vinteren 2006/2007 hadde hun samme dress i str 98.

 

Snuppa er 107 cm - 3 år og 8 mnd straks. Hun var 90,5 cm på 2 års kontrollen.

 

Så ja, jeg tror snuppa de kommer til å drukne i 104, jeg hadde kjøpt 98.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. hun er 83 cm og 12,8kg.. Hadde vært enklere hadde jeg sett en jakke i butikken og prøvd den. Men, de er jo utsolgt over alt!!! Skal jeg satse på 98 eller 104? Vil jo at hun skal bruke den en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

104 er 4 år.

Jenta mi er 20 mnd, 83 cm lang og bruker 86/92. Men hun er jo liten.

Så det er ikke sikkert det blir for stort, om katvig er små i str så burde du kanskje ta den.

Hvor lang er jenta di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi brukte 104 på overkroppen i fjor da hun var 2 1/2 år...

 

I sommer måtte jeg begynne med 110, noen mnd før hun fylte 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har ikke jeg kjennskap til akkurat de klærne, men er hun 83 lang så ville jeg satsa på 92 eller maks 98. går vel sikkert å bli kvitt den om det skulle være totalt feil (evt returnere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 83 cm lang og 12,8 kg.. en stor jente.. Bestiller den fra nett så hvet ikke om det er noe retur.. Vil jo at hun skal bruke den litt lengre enn bare noen måneder.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, gutten min er 110 cm lang og passer godt i str 104 jakke fra Polarn og pyret. Datteren din er 27 cm kortere og 2 år yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hun like lang som jenta mi, noe tyngre da, men hun ville druknet i 104.

Eneste hun bruker så store str er ulltrøye fra nøstebarn, men de er fryktelig små.

Ville gått for 92 eller 98, her er iallefall erfaringen at jakker/gensere blir ikke så fort for små som bodyer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestillt 98! blir den forstor så gjør ikke det noe, da venter jeg bare med å bruke den! Tusen takk for hjelpen! Tror nok 104 hadde blitt veeeldig stort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katvig er små i størrelsen - polarn & pyret er litt store (så det var en sammenligning over her) Men jeg tror nok det holder med 98 ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største bruker 104 i noen gensere og undertøy, pysj. Han er 3,5 år. det er jo egentlig 4 års str. Tror kanskje 104 til jenta di kan bli lit stort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har bestillt i 98 og det var nok en god ide. Eldstejenta mi har vært stor for alderen hele tiden og begynnte med 104 før hun var 2 1/2år. Yngstejenta mi er ikke særlig stor for alderen 2 1/2(ikke liten heller tror jeg) hun bruker 98/104 i overdeler men ikke i bukser, der bruker hun 98(noe 92 fortsatt), bruker nok ikke 104 i bukser før hun har passert 3år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...