Gå til innhold

Mange fra Skien og omegn her da? :)


Grorüd..

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Når skal du føde da? Og hvor gammel er du? Synes de roter fælt på sukehuset der.. Synes det er utrygt når de roter i papirer og booker samtaler når man ber om ultralyd..Har du fått jordmor? Evnt kan du anbefale en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

hei.

jeg skal føde i skien og har termin okt/nov..Noen som vet om en privat jm med ulapparat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har vært hos dr. Heldaas på PP-senteret i Porsgrunn, han en gyn. spes. og har topp utstyr til UL - har vært på 3D og sett på knøttet der.

Veldig trivelig mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ul hos Linn Røyneland i Olavsgate i Porsgrunn, hun er også gyn spesialist og har nytt ul apparat. Veldig koselig, tar seg god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jeg bor nå i Larvik,men er fra Skien,jeg er 33år,og venter nr.3,7.august,jeg skal fortsatt føde i Skien,har bodd her litt over 1 år,er visst ikke så lett og bli kjent med mammaer herifra,lite respons,koslig og se noen hjembyen,kansje noen har termin rundt samme dato.

Jeg har to jenter fra før,6år og 8mnd snart,jeg koser meg mye med minstemann,hadde vært gøy og trefft noen på kafebesøk,eller gå tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra omegn, akkurat som deg, Grorüd! Jeg vet hvem du er :P men du får nok ikke vite om meg før sånn i mai, da er jeg over den magiske 12 ukers grensa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei. er fra larvik, men har hytte på vei opp mot grorud (siljan), og der satser vi på å være i sommer. Termin 4. aug. Har kjørt opp veien fra hytta til skien sykehus nå =).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Porsgrunn her :-) Skal føde i Skien. Har termin 12. august! Bli med på BIM-treff 22. mai på Kafè K da vel :-) Se på BIM-treff for mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

kan anbefale jordmord hilde kalve på søsterhjemmet medisinske senter...på samme senter er det også to koselige og flinke gynekologer (linn røyneland og trine fredriksen) som er spesialister i fødselsmedisin. går selv på søsterhjemmet og kan veldig anbefale det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...