Gå til innhold

sitter og krabber??


*Mustang Sally*

Anbefalte innlegg

minsten har satt seg opp i hele dag. prøver å krabbe, men det tar nok noen dager til, siden vi har glatt gulv. Blir 7 mnd i morgen.

 

 

deres da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg får helt hakeslepp når jeg leser dette.Det er jo helt normalt, jenta mi krabbet når hun var 7 mnd, men han gutten min nå er fortsatt som en liten baby altså, han ligger litt på magen og ruller fra rygg til mage, men ikke tilbake. Ligger under babygym og koser seg. nekter å stå på beina i fanget, står på knærne der. Litt treg kan man si ja. sikkert 2 mnd bak tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior her krabber ikke nei,men han har begynt å ake seg bakover og snurrer seg rundt på teppet sitt ;-).......!!! Når han ligger på magen,så løfter han opp rompa. Så det ser ut til at d ikke går så forferdelig lenge her heller før vi har en liten junior,som farter rundt i stua...!! Jeg bare nyter de dagene jeg har igjen før han begynner å krabbe:-)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Min er 8 mnd og drar seg fremover, sitter, krabber, står mot vegg, bord, egentlig alt han kommer over, går rundt bordet og setter seg ned igjen selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...