Gå til innhold

Verdens beste jordmor-Ragnhild Vatterholm!!!!


Peispå!

Anbefalte innlegg

Følte at jeg hadde det litt tungt da denne engelen kom inn på fødestua om morgenen jeg holdt på å føde. ikke noe galt med den jordmora jeg hadde hatt til da...men, det ble en helt annen opplevelse da Ragnhild overtok på sitt skift!

Jeg tror at jeg ville ha hatt et helt annet inntrykk av fødselen hvis hun ikke hadde vært der.

Hun var utrolig positiv og kyndig. Hun masserte, fikset med kalde kluter, satte opp svett hår i strikk, hjalp til med oppkast, godsnakket med en litt nervøs "kaill", fikk i meg noe å drikke....og var tilstede hele tida. Fikk litt komplikasjoner etterpå da ikke hele morkaka ville løsne og komme ut og mistet mye blod. Derfor måtte jeg på operasjonen og ta den ut..men, hun fulgte opp, ble med meg ned og kom på besøk flere ganger etterpå for å se til meg. Fantastisk dame å ha under en fødsel!!!! Kan ikke få fullrost henne nok:-) Det går jo an å spørre om å få en spesiell jordmor, og tror ingen vil angre om de fikk henne.

Har tenkt på henne mange ganger i ettertid, og dersom noen kjenner henne, værsåsnill å si at hun gjorde en kjempeinnsats og at både jeg og samboeren min har et fantastisk godt minne om fødselen, mye takket være denne engelen! (forøvrig er vi superfornøyde med alle andre der også!! vi ble veldig godt tatt vare på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...