Gå til innhold

KNEKKEBRØDKUR?


gilgi

Anbefalte innlegg

Hei folkens, vil slanke meg hvor jeg går ned mye pga bryllup i midten av februar. Den knekkebrødkuren, skal man kun spise knekkebrød til alle måltider med 3 timers mellomrom mellom hver måltid + drikke masse vann. Eller er det en spesiell kur som heter knekkebrødkur hvor man skal følge slavisk.

 

Evnt. hvor mye går man ca. ned i vekt på ca. 1 mnd. med knekkebrødkur? vet jo egentlig det er individuelt.

 

Skal starte i morgen med knekkebrødkur + vannaeorobic x 2 i uka. Gleder meg og er super motivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo, da har jeg begynt på kuren i dag, motivasjonen er på topp. Det er bare å begynne cherstii, jo flere jo bedre er det vettu.

 

Hiv deg på kuren slik at vi kan backe hverandre opp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg.. fant du ut om du bare skulle spise knekkebrød?? vil gjærne høre mer om denne kuren... hilsen meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man har lov til enklte middager også. høres ensporet ut men kuren er faktisk godt variert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spurte på jobben om den kuren, fikk til svar at man skulle spise kun knekkebrød til alle tider uten om middag. Da skal man spise karbofattig middag helst. Mellommåltiden skal bestå av frukt og grønt.

 

Så da er det bare å starte. Jeg skal ta en uke om gangen så får vi se. Man må være kreativ med pålegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. jeg har prøvd knekkebrød, suppekur og anbefaler ikke det, eller det hjalp ikke meg, jeg raste ned i vekt men jeg la på meg dobbelt så mye når jeg spiste normalt igjen. jeg vil heller anbefale deg og prøve reduktil, jeg har gått på det siden august, jeg spiser spelt brød/knekkebrød og helt vanlig middag og har gått ned kjempe masse ca 25 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Eg har fått den dietten av bailine terapeuten,og det er knekkebrød tre ganger pr dag, men vanlig middag,men lite av karbo tilmiddagen,berre litt.Og til frukost er det to knekkebrød,og tre til lunsj,og ett til kvelds.Og så er det frukt til eit mellom måltid,og ein grønsak til det andre for eks ei gulerot,og eit eple.Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
Akkurat nå, Emil RaaEdv skrev:

Jeg vet dette innlegget er gammelt men uansett. Ja hei :) Jeg vet ikke så mye med dere, jeg er 14 og var 97 kg i November, sykehuset jeg går til for å fikse det ga meg tilbudet om å prøve knekkebrødkuren. Om det er den samme overalt vet jeg ikke men jeg vet at i dag er jeg 78 kg og fornøyd. (Gutt forresten) Med den jeg holdt meg til gikk jeg ned 1 - 3 kg i uka men det sakker ned etter noen måneder. kan sende link til noe lignende det jeg går på.

http://siv.prod.fpl.nhn.no/aktuelt_/tema_/sykelig-overvekt-voksen_/behandlingstilbud_/Sider/knekkebrodkuren.aspx

håper det hjelper :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 23.3.2017 den 21.36, Emil RaaEdv skrev:

 

KOmmer ikke inn på siden, den krever passord

Anonymkode: 1f02a...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...