Gå til innhold

Vi har bestemt at jeg skal være hjemme med pia til hun er 2 år ;-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Og jeg gleder meg så!!

Noen andre som også skal være hjemme ett år til?

Vi satser på å gå i åpen bhg da, sånn at det ikke blir altfor kjedelig, og ho må jo treffe andre små ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vel egentlig bestemt oss for at jeg skal være hjemme 1 år til...;) Jeg skal etter planen tilbake på jobb den 17.mars, men må ha meg en tur og prate med dem...

Vi slipper SFO til eldstemann og full barnehagedekning til de to yngste, og "sparer" derfor ca 7000 om jeg er hjemme...så får det heller bare bli knapt med kun kontatntstøtte og barnetrgd som "lønn"..;)

Gleder meg til å kose meg hjemme, men kvier meg til å fortelle om avgjørelsen vår til jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være hjemme et ekstra år ja, men nå var det egentlig ikke noe valg siden jeg er gravid igjen og skal ha neste i Juli/august.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi er flere da:)

 

Og gratulerer med ny i magen, det gikk fort=)

 

Idag fant jeg ut at det ikke er åpen bhg her likevel, det var ganske skuffende! Må vel finne en annen måte å aktivisere oss, og treffe andre, på..

Men det går vel bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

jada. det vil det nok. Nå kommer jo sommer og varmen også og da er det mye lettere og komme seg ut og treffe andre også så.

misunner alle som kan gå hjemme lengere. Nyt det mens dere kan.

Jeg har begynt og jobbe for fullt. så det blir ikke så mye mere tid til annet en jobb, hus og stell av de to deilige barna mine. trives godt med det da. men er som regel velig sliten når kvelden kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...