Gå til innhold

Bilder hos fotograf


konow

Anbefalte innlegg

I vår familie er det tradisjon for å ta bilder hos fotograf når barnet er rundt året, så jeg tenkte å bestille tid snart.

 

Det er en fotograf i bydelen som jeg tror er veldig bra, men frykter at han er nokså dyr.

Tenkte derfor å forhøre meg litt på forhånd, slik at jeg bedre kan vurdere tilbudet jeg får av ham.

Er det noen av dere som har hatt barna hos fotograf? Hva koster slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg undersøkte litt her hvor vi bor -det kostet 1500,- for selve fotograferingen og så må en jo betale for forstørrelser etterpå. Ble ganske dyrt syns vi!

 

Hedda`s pappa er litt hobby-fotograf, så vi har tenkt at han skal ta ett-års bilder av henne. Da kan vi jo prøve så mange ganger vi vil! Og blir det ikke bra, så går vi til fotografen!

 

(Han tok også 6-måneders bilder av henne, og de er superfine! Henger på veggen, og alle tror at vi har vært hos fotograf med henne. Det er gøy!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også undersøkt litt og fotografene her ligger på fra 1500 til 2500 bare for fotograferingen. Og så kommer forstørring og slikt til blodpris. Så vi skal gjøre akkurat som mammaen til Hedda å ta bilder selv i en fin setting og kan prøve så mange ganger vi vil og når hun er i best form :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har tatt sånn gratis 6mnd foto mot at vi tar 1-årsbildene der også.

Vi forstørret til 24*30 med struktur, uten glass til 960kroner. Rammen var veldig dyr og kostet 800kroner. Men bildet gjør seg godt på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...