Gå til innhold

~*~NyttårsTRÅDEN nr. 34~*~


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he det sa liksom bare stopp her :) intet å berette

 

Har spist litt mer da og så er kaffemaskinen så humørsyk i dag og går stadig i seg selv og gjør selvpleie. Da blir det ikke noe kaffe på meg

 

Ja og kopimaskinene er litt humørsyke de også

 

Pcn min har heller ikke blitt friskmeldt slik at jeg må bruke denne burugla her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen:) Ble rundstykke (grovt faktisk) på senteret og kaffe:) Klarte å styre unna kakestykke. Var digg å gå tur! Også treff vi på et ekorn da, som nesten var å snusa på skoen min. Var bare sååå søt da og helt propell oppi treet:)

 

Og lilleL har hat på loffisa fra Herk i dag, og alle vi har møtt på senteret skrøyt så masse av de og synes de var kjempefine!!

 

Fikk mensen 31. des jeg da, så her runnet vi det nye året med magekramper fra helvete. Bruker sjelden å ha vondt, men de siste gangene har det vært mensen fra helvete!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her funker alt. Bare for å gni inn:P Brugle:D

 

ååå cat!!! Her og. Au i mage og rygg og blør så man skulle tro man ble blodfattig! Du? (mtg..?) Har ikke vi nå fått mensen på samme dag 3 mnd på rad? Er vi SÅ i synk? Da må vi jop bare begynne på 1pp likt! Og få det til å klaffe likt. (3pp, for da kan vi herje bli gravid igjen) og så føder vi samtidig! Ja bra plan. Hvis vi skal ha noen fler da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig lyst på fler, men på en måte ikke. Men er jo litt stusselig med bare 1 da, men er liksom det at jeg har baby enda, kunne tenke meg en baby til på leeeeenge. Men så fort denne spaden får ræva i gir så kanskje babylysten blir litt større igjen. Er lei av å mate poden til hver eneste bidige måltid, lei av flaske og lei av alle babyting!!

 

Tror vi har vært synk i flere måneder ja. Blør jo så jeg kunne holdt en hel armè med blodoverføring jo!! Også så vondt!! Nesten ikke sovet i natt jeg, vært masse våken med helvetes magekramper og i går lå jeg rett ut på sofen hele kvelden med varmeflaske over korsryggen. Har aldri vært sånn før, men etter at jeg fikk barn så har mensen blitt VOOOOOOND!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er tanteparnter med med meg for tiden da? jeg fikk som "bestilt" 22 des regenr med at notøren mtg har notert:)

 

Jeg kom gjennom dette tantebesøket uten store utfordringer vel hadde glemt å kjøpe bind da så hadde tantebesøk uten bind i høytiden

 

Så hyggelig at tøfluser kan brukes :)

Jeg har fått kaffe og kopimaskinen våknet

 

Pcn min har man derimot ikke sett snurten av og det er vel 4 uker siden eller no jeg så den sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier gjerne bli bedre etter barn...men du skal nå alltid skille deg ut og være anderledes og rar og sånn.

 

Kom meg nesten ikke opp av senga i dag. Tror korsryggen fortsatt lå i senga 20 min etter jeg hadde stått opp.

 

Kunne du tenke deg en baby til på leeeenge du da:P Nei skjønner deg der altså. Finnes en mellomting liksom. Hun er jo strengt tatt ikke baby lenger. Her er det mer at jo mer selvstendig han blir jo mindre blir lysten på ny:) (pt er heeeelt med meg der..hehehe) Nei men får se. Blir det fler skal det iaf ikke bli så lenge til. Vil ha livet mitt en gang jeg og. Har nå allerede vært igjennom baby og barnehageperiode en gang før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å værra litt weird jeg vøtt:)) Tror jeg glemte en liten ikke i den setningen ja. Men du skjønte jo hva jeg mente. Klart hun har mistet mye av babypreget de siste månedene, men siden hun nå endelig begynner å bli stor jente så er liksom tanken på å begynne på nytt igjen litt sånn "wæææææ", hehe.. men klart vi skal ha en til:) Er litt stusselig med en og jeg er så psyko å tenke at om jeg skulle miste et barn, så hadde det jo vært en bitteliten trøst å ha en til da.. Vet det er sjukt å tenke sånn, men er nå sånn jeg tenker da. Og skulle jeg og gubben bli borte tidlig, så er det sikkert en glede for snutta å ha søsken:)

 

Godt du har fått kaffen din Herk! Kaffe er viktig :)) Jeg har null oversikt over pantertanter vet bare at jeg og moll har synka bra i det siste.

 

Nå velvet spaden juletre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker også tøflusene:) Men kan nesten ikke bruke dem inne..haha jeg skulle filma en snutt og sendt deg Herk:)) Har laminat i gangen og ser ut dom gutten går på skøyter for første gang hver gang han går der:) Sklir ellers og men laminaten..guh for et syn (stygt å le av sitt eget barn som nesten snørrer for hvert skritt?) Er gode å ha i bilen og vogna og ellers da:) Brukte hos bestemor, de har bare fliser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he godt spaden kan brukes til noe- feks velte juletrær he he

 

Min gyn. sa at jeg godt kunne merke endringer i kroppen hva mensen angår etter fødsel og fordi man blir eldre!

SÅ man som jeg kan godt få mer vondt og ikke mindre etter fødsel

 

Så får jeg gå å lese loven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen atte jeg blir jo ikke eldre da Herk... *kremt*

 

Skal du filme snutt og sende til Herk, Moll? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha kul og for andre uforstående setning:) (spade tre velte)

 

Ja vi er helt på dagen vi cat:) Og jeg har og tenkt det med miste barn. Og synes det er viktig for barn å ha søsken, og enda viktigere for voksne. Blod er tykkere enn vann! Des. må jeg være sikker på å ha nok avkom til å pleie meg da jeg blir gammel.

 

Men jeg har nå 2 alt da...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har tips for glatte tøfler også jeg da:)

Vi har kjøpt sånn sak på hobbybutikk som man tegner på klær med Det er en type som blir litt tykk akkurat som sånn som er under skli sokker. Denne saken tas på tørker i 6 timer og så kan man strykefiksere den med en gassklut over.

 

Fikk ikke ordna det før jul på alle så jeg får heller si det her:=)

 

 

Tiny har jeg en dressjakke hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi jeg har yngre mann til å pleie meg når jeg blir gammel jeg :P Blir vel alltid kalt for valpen han, selv når han har rundet 60 :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hvilket hint var det du siktet til som du mente ikke var tilsiktet cat?

 

Har yngre mann jeg og så

 

 

Mamma mener at hun syns synd på meg som blir alene om å ta meg av dem når den tid kommer. VI har jo sett hvor mye hjelp mine besteforeldre trengte etterhvert.

 

Erfaringsmessig så må jo vi jentene ta oss av svigers også siden sønnene deres ikke alltid er så flinke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datt av hintsetninga di...

 

Ser ikke på T som valp da..burde kanskje det? ;)

 

hmmm...jeg må få meg noen døtre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for unge som er ute av daglige rutiner og rolige mamma og datter dager! Makan til sutre unge. Holder på å bli sprø, men biter tenna sammen og koser ungen halvt i hjel med håp om at det vil gjøre henne mindre sutrete. Nå har vi lest bøker og lekt "mamma sine tøfler er fulle av plast dyr!". I tillegg er både jeg og NT i litt dårlig form. Han pga ferien er over og massivt innhugg i akevit, med brødrene mine i går. Jeg er blitt syk igjen! Typisk!

 

Gikk sykt bra i går så vi er stolte av oss selv!

 

Herk: Er du sånn flinkis hobby dame?? Må begynne å være litt flink igjen selv, jeg digger det jo egentlig. Får ta en runde i sove tiden fremover med perler og limpistol og symaskin osv

 

Jeg har ikke noe valg, her blir det søsken på Linnis, ja. Men nå har jeg hele tiden sagt at jeg vil ha tre barn. Har to brødre selv så jeg tror jo det skal være sånn. NT sier vi skal ta et barn av gangen, men det var nå han som var mest opptatt av tette barn, er 6 år mellom han og søstra.

 

Skal spise pizza nå, jeg! I morgen skal jeg på senteret og se på bukse, svigerinna mi glemmer å ta med buksene mine til meg og nå har jeg ingen ting å ha på meg! Og så skal jeg kjøpe litt stæsj som vi manglet i går. Mamma måtte ha med seg masse stæsj... Digg å bruke litt penger igjen nå som jula er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang hintet, så var det samme "til-fra lapper" på julevenngaven og tøffisa. Også var det samme håndskrift på begge. Så da var det bare å legge to og to sammen:)) Men hadde en liten mistanke fra før da, siden det lå med en tall-gåte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he sessa skal gå uten bukse til butikken i morgen:)

 

ikke flink men liker å hplde på innimellom

 

 

Ja Cat men du tok ikke det største hintet mitt da:) det største hintet var fysisk størst og var esken. :)

 

Ja det med håndskrift kan jeg ikke gjøre så mye med den er så stygg at alle vet det er meg når jeg skriver.

 

Det begynte å nærme seg jul når gaven kom da;) så håper du syns det var greit.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg tenkte på esken også, men var ikke helt sikker alikevel. Men når det var samme pakkelapper med samme skrift, da var jeg helt sikker på at det var deg:)

 

Sessa skal gå uten bukse *plyyyyyyystre*

 

Har lyst til å bli syk i morgen jeg også! Skal på familietragedie med masse slekt fra utlandet i morra og da blir det jo baaaaaaaaare grin siden alle skal opp i trynet på spaden og dikkedalle. Jeg skjønner at folk synes det er kos med ungen, men hvorfor kan ingen skjønne at ungen ikke liker dem da? I hvertfall ikke akkurat nå som hun er så j**** skeptisk!! Jeje.. får sitte alene ute i vinterhagen jeg da og bake-kake-søte og håpe at den husteriske-jeg-kommer-til-å-dø-gråten gir seg i løpet av 3 timer!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt mer på den der hvorfor i alle dager Sessa tar av seg buksa hos svigerinna før a går hjem...??

 

Neeei daaa, skal se snutt storkoser seg med all oppmerksomheten:D (hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle sammen!!!!!!!! Prøvde som Cat, å sende meldinger til dere, men ser ikke ut som de har kommet frem de heller.. Møkka nett..

 

Tuuuuusen takk til ama og A som ville ha oss på besøk i huset til A's foreldre. Og stor takk til de som lånte oss huset!!!! Kalkunen ble bra og det smakte kjempegodt!!!!

Litt sliten på 1. dag ja...

 

Første dag tilbake på jobb idag.. Den var ikke så innmari hard akkurat. Var i Bingsfosshallen og hørte på foredraget: flaks, uflaks eller lærende organisasjon. Noe spennende, mens andre ting var boooooring....

 

Nå har jeg vært å brukt opp gavekortet mitt på Bikuben :) Masse scrappestæsj!! Sitter å ser gjennom nå og tenkte jeg skulle prøve meg på å lage noe...

 

Molle: Vi må ha en Pondus-spille-planlegge-kveld!

 

Sessa uten bukse... hehe...

 

Går sikkert bra med spaden og selskap skal du se!

 

Jeg er ganske klar for søsken nå jeg, men vil ikke gå gravid på sommeren en gang til (høygravid altså), så blir pent nødt til å vente noen måneder til gitt.. 3 måneder til så blir det 09 barn... *gliiiiis* gubben lurte på om han ikke skulle smelle meg på tjukka igjen så han kunne ha sjåfør heeeele tiden...

 

Hvem vant veddmålet? mtg eller molle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...