Gå til innhold

~*~NyttårsTRÅDEN nr. 34~*~


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Jeg og A har også sett Lazytown, men nå er det supersnuserne ;-)

 

Hei, 1D :o)

 

Klem til alle med vondter...

 

A har sovet til 8:30 hver dag i jula og en dag til 9:30, jubelen står i taket - har vel så godt som aldri i løpet av 19 måneder at han har sovet lengre enn til 8 i hvert fall. Stort sett siste året har han startet dagen mellom 6 og 7.

 

Løs i magen er han om dagen - kanskje ikke så rart. Kroppen hans må ha fått sjokk etter denne jula. Ingen faste måltider, pepperkake til frokost - jaja, er det så nøye. Starter gjerne dagen med en banan, to clementiner (som er spist på under to minutter) og et eple. Kan være vi fortærer en brødskive også på veien og kjeks om han får tilbud om det. den ungen eier jo ikke magamål (blir vel akkurat som mora ;-P)

 

Har jeg husket å si Grattis Simba? Hvis ikke sier jeg det nå - GRATTIS :o)

Har julekortet ditt liggende hjemme, skulle sende det samtidig med pakken, men fant ut at det kunne være litt avslørende. Samme håndskrift, samme penn - men så har jeg helt glemt det i ettertid. Beklager det altså!!

 

Nei, nå kommer A med bok - så vi får lese litt. Hørs!!

 

Og Cat - hadde sendt inn klage til adm.dir om jeg ble holdt våken sånn utover normalen... Hmf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JUHU!!!! Perfekt avslutning på året må jeg si! Linea hostet litt på kvelden i går, men ikke så vi måtte gå inn. 22:30 gikk vi for å legge oss, hun fikk en kule og våkna, men etter litt byss på armen min sovnet hun fint. Vi hadde freddan uforstyrret (WOW, hun pleier liksom alltid å våkne når vi holder på) og så sov hun jaggu meg til 8!!!!!! Hørte ikke en dritt fra henne og var sikker på at hun ikke pusta lenger. Så stilte meg utenfor døra hennes i 7 tiden og hørte snorking!!!! Digg! Nå er vi uthvilt hele gjengen (dvs Linea begynner å bli trøtt igjen) og sitter og ser på gri og gru (rock 'n roll wolf) ;)!!!!! Gøy!

 

Ha et riktig så godt nytt år, alle sammen! Nice å høre fra deg igjen, 1D! Syting er vel litt poenget med tråden, er det ikke! ;)

 

Klem fra Sessa og Linnis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det vet vi ikke. Litt av spenningen det pt.

 

Tiny kjører kjole..... Jeg vettafan enkli jeg. Har ikke mer enn åpnet klesskapet og lukket det igjen.Gubben kjører vel en halv dress. enten finner jeg en kjole eller så finner jeg en bosse, og en toppsak med noe glitter el no. Om det ikke er glam må det iaf være glitter på NÅA!

 

Vi er der ca 16 eller noe vi. Steker hele fugl der. Har jo tid til det.

 

Hvorfor heter det kolibri? Hvorfor ikke tuttifrutti-egg? eller flerfarget strøssel egg, eller prikkegg eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud mårning :)

 

Hei til både Pt og 1D som nesten aldri er innom!! Missed u!!

 

Har hatt en fin helg (minihelg) på hytta alene. Deilig å komme seg litt bort når det har vært så mye familie og annet besøk i jula. Tror Tiril synes det var greit å komme seg litt bort også!

Hun sov forresten fra 19.30-10 på søndag!!!!!!!!!! Er andre gangen denne jula hun sover så lenge. Så nå gruer vi oss litt til hverdagen der vi må opp tildlig nesten hver dag..

På søndag var vi innom på gården der svigermor er vokst opp, på besøk hos Tirils oldeforeldre. Masete med masse mennesker (var hele svigermors familie der), og vi dro hjem ved leggetid. Tiril sov vel fra 19.30-21.00 og vi var hjemme 21.30. Da spant hun rundt her som en liten jojo og skulle ihvertfall ikke sove enda. Litt kveldsmat og melk og løpe av seg litt før jeg puttet henne i seng 22.30. Da ble det endelig stille og det var det helt til 8.40 :) Flinke jenta til mamma det!

 

Nå pusler Tiril rundt med dokka si, den skulle visst legge seg den.. Da ble det en liten pause til å lese bok og se i bildeboka vi fikk av E. Og spise litt pepperkake!

 

Nå skal jeg snart legge Tiril sånn at jeg kan gjøre meg litt istand her. Og rydde litt før jeg drar avgårde. Skal være på Kløfta 16, så har ikke så god tid! Og jeg kjører kjole idag, og det skal visst ama også... Så da kan ikke du være noe dårligere vettu Molle!!!!

 

ØNSKER ALLE TRÅDSNELLER ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(sånn da er det gjort om jeg skulle glemme det etterpå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg å logge meg inn med "Molle"....

 

Skal mtg ha kjole da? Nei altså har en jeg ikke helt kan pull off..eller jeg får den av da;) og en som egentlig er beregnet på nyttårsaften, men dere kommer til å hate meg utover kvelden. Er glitter overalt!!! jaja. KAnskje finne meg en røytende boa for å gjøre det hele komplett?

 

Nei men drar med meg noe og skifter etter leggetid. Skal ikke løpe rundt etter barn og grise med kveldsmat og legging i kjole eller?? hmm. Nei vi får se, gidder ikke legge all verden oppi bekledningen. Alle husket bikini da? Eller blir det noe funnytubbing?

 

Godt nytt år til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen!!

 

Jeg skal ikke ha kjole. skal ha olabukse og sort topp med glitter og mønster på. Har bare sånne veldig stselige kjoler+en fin som er for liten over puppa... :( V har sryki ei hvit skjorte, så jeg tror det blir dress på han.

 

vi komer etterhvert. kanskje i 5-tida. må ringe oghøre etter veien da:)

 

Gleder meg til i kveld.

 

Hd

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets siste fra Molait, lurer på hvor mange det er tilsammen;)

 

Vi drar endelig nå. Jeg er sammen med verdens tregeste mann, men han er nå søt og da:) hehe..jaja.

 

Godt nytt år alle sammen, håper alle får en super kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

 

nyttttttttttttttttttt år alle sammen her er det partey

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tenke meg det er liv på landet der og hvor mesteparten av tråden er samlet.

håper alle får en fin start på det nye året og ikke blir for syke dagen etter slik at de ikke kan ta vare på sitt/sine barn/børn.....

 

godt nytt år til alle og kos dere i det nye.

mvh

herkene

 

(fruen er litt full he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var festen over, eller gjestene var skremt av at gutt våknet

litt tidligere en i fjor men helt alright.

full kjerring da det hadde jeg ikke i fjor blir en spennende natt her ja. spydd en gang her på badet ja ser jeg. hvorfor kan de aldrig treffe oppi, er det noen slags forbi mot å treffe oppi når man skal spy. det slår liksom ikke feil jeg må altid vaske spy,.

 

håper det går bedre hos de andre da.

 

her har vi hatt fem voksne personer som gjester. og gjennglemt er det:

3 par sko

en mobiltelefon

et kamera

en lettøl og ikke mer en 3 pils

en reiseseng

en jakke

 

at det går ann var folk så fulle, et par kjørte jo hjem.

ja ja

 

blir vel en times rydding her mens ungen skal prøve å sove igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra og godt nytt år! Linea ville ikke sove i går så hun var oppe helt til rakettene smalt, blid som en lerke! ;) Sovna som en dupp i bilen på vei hjem, 0:30 og våknet en time senere litt sånn: "Hvordan havnet jeg i sengen min??? Jeg sovna jo ikke her!" Så mann gikk inn og fikk henne i søvn igjen. Våkna 4 med hostekule og sov så videre til 8:30. En helt grei natt etter vår standard! Vi kosa oss med rolig selskap, fine raketter og tidlig kveld. Digg i grunn for skal ha hele familien min her i dag.

Pinnekjøttet står og damper i fred og gele er i kjøleskapet, bord dekket, kålrabistappe stappet, og i det hele tatt er vi ganske greit i rute... foreløpig. ;)

 

Håper dere alle hadde det fint i går, *klappermr.herkpåskulderenforgodinnsatsmedvaskavspy*, og at formen er grei i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle sammen(igjen) og tuuuuusen takk for det gamle!!

Hva skulle jeg gjort uten dere? Vært sammen med de gamle vennene mine kanskje? Neeeiii...:D

 

Tusen takk til Ama og A som var et strålende vertskap. Dere er supre! Og unnskyld for at jeg som vanlig ikke var til stor hjelp med rydding og slikt. Er ikke mye til husmoremne jeg:(

 

Til dere andre: Tror jeg har verdens snilleste gutt! Brukte bare litt over en time på å sovne i går. Først prøvde jeg, så prøvde PtG og til slutt prøvde Tiny og hun klarte det! Flinke tante Tiny:D PtG har lovet henne diplom. Gutten våknet ikke av hverken skråling, funnytub eller raketter og sov...hold dere fast...til vi alle tre ble vekket litt før 11!!!!!!

Nå ligger han og skravler ute i vogna si. Sovner nok snart.

 

Flinke Mr.Herk som vasker spy etter alle de fulle menneskene som i dag må fryse på føttene:)

Og god bedring til Herk:)

 

I morgen kommer E på besøk. Vi skal på Hs og måle og veie. Kan ikke si jeg gledermeg akkurat nå, men det blir nok bra. Deilig å slippe å underholde G hele dagenselv:) Skulle Tiril komme? Hun kan godt det altså. Jeg har jo blitt sånn barnehagedame jeg:D

 

Gleder meg til i over i morgen! Da skal gutten i barnehagen, PtG på jobb og jeg skal være hjemme helt for meg alene og gjøre masse ingenting. Det blir digg!!!

 

Hvordan i all verden klarte hun å holde seg oppe så lenge, Sessa? Helt utrolig! Bra hun var blid da:)

 

Var det noe mer da, foreløpig? Tror ikke det.

 

Jo, husk jakka til PtG da. Du fant den eller Molle? Håper det da. Ser litt dumt ut å gå med hansker uten jakke..;)

 

Jo, enda en ting! Jeg er fyllesjuk for første gang i mitt liv tror jeg! Eller kanskje ikke så veldig fyllesjuk, men litt uggen og veeeeeldig sliten:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle sammen!! Mobilen min klikket i går, så noen fikk 10 like nyttårsmeldinger og noen fikk ingen! Men jeg sendte til alle trådjentene i natt, så hvis dere ikke har fått så får dere skylde på noen andre enn meg:)

 

Bruker Linea en time på å sovne, så går jeg på veggen!! Det er lenge i vår babyverden!! Hon sovnet halv åtte i går kveld og sov non-stop til klokken 7. Så var det en dupp sammen med mag fra 12-14, og det gjorde godt:)

 

Hadde det så innmari jævlig kult i går!! Mannen til bestisa mi er så utrolig morsom og med litt innabords blir han helt hysterisk artig. Vi lo så tårene trillet her alle sammen hele kvelden!! Synd han hadde en date med elgen i halv ett tiden i natt :P Hehe, da måtte han ta kvelden, så da var det jo lettvint at de bor inn nabodøra:)) Kona ble selvfølgelig igjen litt lenger da:)

Gliser enda av alle gullkorna fra i går!! Hohohoho!!

Ellers hadde vi grandiosa til frokost også blir det ronald til kvelds (middag ja..)

 

Hihi.. ler litt av Herk da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha et innlegg 1/1 jeg og da:)

 

Fikk ikke melding cat, men Ama fikk en halv..hehe og leste den for oss:)

 

Tusen takk for kjempekoselig kveld og spesielt takk til vertskapet! Fuglen ble bra og barna sov net fint og sov lenge (ja utenom Leo da, men det visste jeg ikke før langt utpå dagen i deg:)

 

Flere som er dårlige? Jeg er frisk, men M er spysyk. Hørt flere er

sjabre.

 

Jaja nytt år nye muligheter:)

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok er litt kjedelig å jobbe igjen:(

 

M lå med bøtte ved senga i natt. Nice! I dag tidlig spratt han opp da jeg skulle spørre om noe og mobilen datt rett i bøtta... heldigvis var den tom! Men første tanken var likevel jææækkiiii!!

 

Levert barn hos dagmamma i dag jeg. Gråte og ville ikke være der. Går ut fra at han ville være der før jeg kom til bilen:) eller ville være der men ville ikke jeg skulle gå:) MtG er superduper altså-love yah!

 

Snart helg jo:D Jeg skal ikke drekka i helgen..håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E hjelper meg å skrive på data han:) Snille gutten. De er så greie å ha med å gjøre når de to. Leker jo sammen jo!

 

Sitte på nett jeg da:) Deilig! Vi ser på toy story da. Tror de synes det er gøy:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb i jgen og det er jammen meg lenge siden sist!

 

Deilig med lang juleferie I like

 

Sitter å drikker smoothie deilig start på dagen.

 

O våknet kl 0745 og var egentlig klar for pupp og sove mer. Jeg skulle jo på jobb så jeg ga pupp og dyttet han under dyna for å sove mer. Han ville vist ha mer pupp og protesterte.

 

Gubben ble sur og da detter det så mye drit ut av munnen hans

 

Å stå opp etter 8 er vel ikke noe pes vel!!

 

Ja ja

Tid for å jobbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 er luksus for mange:) Des. begynner vel flertallet på jobb kl 8...

 

smootie ja..kaffe og pepperkake her:)

 

Er litt rart det er onsdag på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva det gikk av mobilen min altså! Men har "kvittering" på at den har sendt til alle dere, så rart det ikke har kommet noen som helst da!

 

Kom oss ikke ut av sengen før klokken 9.30 i dag vi. Men har vært våken siden 6.30. Våknet jo hele huset her av klokka når mr. T skulle opp. Men jeg fikk døset litt med ungen lekene med bamsen sin i senga:)

 

Nå er det ut å gå tur, skal bli deilig med litt frisk luft og mosjon:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hør på hu a! *maulermerepepperkake*

 

Nei har ikke fått noe enda, og tror ikke det er kø på nettet lenger nå... fikk av 1D ganske langt utpå natten, regner med den ble sendt likt som til de andre. Tok flere timer lenger.

 

Ellers ble det få meldinger, så jeg velger å tro at flere hadde samme prob som cat, sms ligger på en sentral og kommer til meg snart eller folk rett og slett var tomme på kortet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte vel å si det

Godt nytt år!

 

Jeg har spist lunch og er sulten- løpe å spise mer tror jeg!

 

Ellers så er det vel ikke så mye å si siden isted

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...