Gå til innhold

10mnds kontroll- og mas om at hun er så lett!! Jeg blir smårar. Synes ikke hun er tynn i det hele tatt, jeg! Hvor store er deres små?


wirre;o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørtes nokså normalt ut, synes jeg.

Har ikke veid henne på en måned, men da var hun rett under 9 kg og 69 cm. Og fikk beskjed om at hun var helt på gjennomsnittet i vekt, og hårfint under gjennomsnittet i lengde.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm hørte ikke noe om at min var lett, men mer gjennomsnittelig, og han var litt over 9 kg på 10 mnd, samt 71 cm. Synes derimot min er slank jeg da, men ikke så veldig lang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyngre enn snuppa mi iallefall, ho er 72 cm og 8460 g tung. Og jeg fikk høre at hun er perfekt! (som jeg naturligvis var klar over fra før!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunniva var 8700g og 72 cm, men hun er ikke spesielt tynn..

Hun har nok bare en ganske lett benbygning.. :)

 

Men nå har hun begynt å gå så vil ikke tro hun legger på seg så mye innen 1 års kontrollen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mi var 9150 gram og 74 cm ved 9mnd kontrollen. Fikk ingen kommentarer på vekta, selvom den har flata ut en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tulla vår er 10 mnd. 68 cm og 6800gr. Hun er liten og spinkel, men i følge HS er høyde ifht vekt ineenfor "normalen". Hun er klart minst i barselgruppa vår, men som helsesøster sa, barna må få lov til å være forskjellige! Så lenge de ikke er undervektige er det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...