Gå til innhold

Har noen termin i august?????


jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

har i august jeg også, 1 august kommer det en liten gutt igjen. skal føde på ahus denne gangen også, veldig fornøyd sist. fikk lystgass da og blir vel mest sannsynlig det denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Ja, jeg også! Hadde KS sist , men nå ser det ut til at det blir vanlig fødsel. Gleder meg og gruer meg litt samtidig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Er superspent på hvordan detta kommer til å gå :9 Sist var planlagt pga seteleie!

Men er happy for at det ser ut til å bli en "vanlig" fødsel! Går nå og kjenner etter tegn, men må nok ta meg litt sammen ellers blir ventetida laaang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Det ble KS pga seteleie på meg også. Det er morsomt å kjenne etter og lure på om det skjer noe snart. ;P

Fikk vite av jordmor at jeg hadde litt blodspor i urinen når jeg var der for to dager siden, håper det kan være et tegn. Men tror nok det at når det føst setter i gang er det ingen tvil lengre om hva som skjer. Håper ikke jeg må gå 14 dager over terminen eller enda lengre..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har nok rett! Vi skjønner det når det faktisk skjer! Vi får vel bare prøve og holde oss litt opptatt så ikke ventinga blir for ille!

Har jo tross alt en rakett av en 2 åring her hjemme, så hviletid er jo egentlig luksus :)

Idag er det masse gøy som skjer på Eidsvoll så vi skal reise dit å slå ihjel noen timer :)

 

Og forhåpentligvis så slipper vi å gå 14 dager over :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...