Gå til innhold

Har noen termin i august?????


jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

hei sann. det ser ik ut som det er mange som bruker denne siden. håper det er noen som slenger seg på, og har termin som meg....det ville vært koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

hei hei. vel jeg har termin den 16 august. hva med dere andre? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så gøy da rosey. da er du i uke 24 nå eller noe sånt. hvordan er formen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 25 uker i morgen (altså 27 april). Formen er veldig fin faktisk, litt mer sliten enn vanlig selfølgelig. Men ellers er alt bra:) Enn du da Pawri, hvordan er formen din om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også ganske sliten og trøtt nå om dagen. blir så fort sliten av ting jeg gjør. er litt kvalm innimellom, men ikke så veldig mye som jeg var i begynnelsen av svangerskapet. en natt fikk jeg skikkelig leggkramper, det var jævlig :( drit vondt. har ikke hatt det etter det. håper jeg slipper det.

ellers da driver du med noe aktivitet? jeg er ikke så flink med det. sier hver dag til meg selv, at idag skal jeg gå en liten tur, men det blir aldri noe av det. nå må jeg skjerpe meg og begynne å være mer aktiv. på mandag skal jeg begynne på gravid yoga. har også gått en kurs tidligere i svangerskapet. gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, de leggkrampene er ikke no morsomme. Hatt det et par netter jeg også, håper jeg slipper å få det igjen! Lite aktivitet her egentlig, prøver å gå litt turer innimellom, men er ikke alltid like lett å dra seg opp fra sofaen. Hehe. Men jeg jobber i barnehage noen dager i uka, så får jo rørt en del på meg der da. Jobber du noe om dagen da? Yoga ja, det kan jo bli moro:) Handla inn mye til den lille ennå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg driver både og studerer og jobber. går mitt siste år på sykepleierutdanningen nå, blir altså ferdig i juni (jippi). har praksis nå fortida, så det er slitsomt. driver ellers og jobber med kontorarbeid. har også jobbet mye på en barselavdeling på ahus. det var det som gjorde at jeg fikk veldig lyst på barn :)

 

Ja driver og handler innimellom. Har fått sprinkelseng(nesten ikke brukt), ny bilstol, vippestol. har kjøpt helsetepper, dyne, pute, sengesett, gardiner, malt barnerommet, kjøpt gulpekluter, smekker....hmm tror ik det er noe mer. vi skal etterhvert kjøpe barnevogn, men er ikke helt sikker hvilken jeg skal kjøpe enda. hva har du kjøpt da? vet du kjønnet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, moro da! Skal nok bli deilig å bli ferdig tenker jeg. Siden du både har jobbet og skal føde på ahus regner jeg med at du er fornøyd med sykehuset? Kan være greit å vite:) hehe.

 

Har ikke kjøpt så mye ennå vi, får låne en nesten ubrukt sprinkelseng, kjøpt nytt bilsete, helsetepper, dyne, pute, sengesett, og litt klær. Men venter nok med resten. Barnevogn er ikke lett å kjøpe, blir så usikker på hvem man skal velge. Har du noen spesielle du vil ha?

 

Vet kjønnet ja, blir en gutt:) Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg var jo på barselavdelingen, der synes jeg personalet var kjempe greie. vet ikke hvordan det er på føden.....håper vi får greie jordmødre på fødselen, det har jo mye å si. vi får håpe at det ikke er så hektisk de dagene vi skal føde da. jeg husker at når det var veldig hektisk på barsel avd. så var det ikke så lett gi nok tid til alle. men personalet prøver sitt beste og gir den barselomsorgen som vi burde få. vi får bare krysse fingrene.

 

nei jeg har ikke noe peiling på hvilke vogn jeg skal velge. vet ikke noe særlig om dt. ja kom på at jeg også hadde kjøpt 2-3 baby klær:)

 

vel jordmoren var ikke helt sikker, men hun sa at det så jentete ut. så da er det kanskje en jente :) hehe. jeg skal på sånn 3D-ultralyd i slutten av mai, det gleder jeg meg til. mange sier at det bør prøves.

 

vi får holde kontakten da. det er koselig å dele erfaringer og sånt innimellom. spes. når også skal føde samme sted. kanskje vi føder samme dag elelr noe sånt hehe. man vet jo aldri.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får håpe de er like greie på føden. Og håper virkelig vi får noen greie jordmødre. Krysser det som krysses kan. Hehe.

 

3D ja, hvor skal du det da? Vurderer det selv, høres moro:) Blir spennende og se om du kan få bekrefta at det er en jente da. Hos meg var det helt tydelig at det var en gutt, ingen tvil der:) Hehe.

 

Ja, vi får holde kontakten. Veldig greit å ha noen å prate med som er på samme stadiet som en selv. Og ja, er jo godt mulig vi ender opp på føden samtidig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på 3d ultralyd på sandvika. det er billigere enn i oslo og flere andre steder og sånt. det koster 800 kr. her har du en link til det:

 

http://www.ultralydklinikken.no/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=34

 

ha en fin kveld da. vi snx. imorgen er det praksis, dagvakt....uuu må stå opp tidlig.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. hvordan går det? hvordan er formen? her går det greit. har lang helg nå så det er deilig. noe nytt der da? jeg var yoga på mandag, det var veldig avslappende. gleder meg til neste gang:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:) Her går det veldig bra. Skal bli deilig med helg nå! Yoga var bra ja, så fint. Kanskje jeg skal se om det finnes noe sånt for gravid rundt her hvor jeg bor:) Du får ha en strålende helg og kose deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo hallo. hvordan har helgen vært? jeg har for det meste bare slappet av og jobbet med litt praksis oppgaver. idag kjente skikkelig liv inni magen :) det er første gang jeg kjente så hardt spark hehe. det var veldig rart, men koselig. jeg kjenner ikke noe særlig hvis jeg kjenner med hånda, men jeg kjenner innifra at det babyen sparken innimellom :)

hva md dg da? er det mye aktivitet? kjenner du mye?

 

jeg har også fått skikkelig strekkmerker på magen og de klør skikkelig

. prøver å smøre, men det hjelper ik så stort. ja ja sånn er det bare.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei:) Helgen ha vært fin, bare slappet av og kost meg i sola:) Er moro når sparkene blir litt hardere. Kjenner masse spark og bevegelser jeg, både inni og utenpå magen. Det er ekstra moro når man ser det utenpå magen!! Ikke fått noe strekkmerker på magen ennå jeg, håper jeg slipper det!! Men man må vel bare ta det som følger med det å være gravid:) Klør litt da, men smører så ofte jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

jeg også, har termin 7 august, skal føde på AHUS og gleder meg veldig:)

 

Kjempeglad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har termin 30.august,og skal også føde på a-hus:) førstemann på meg også:)

 

skal på ul 30.mars på sykehuset!Spennende!

 

Jeg skal kjøpe meg emmaljunga vogn,i sverige(der er det billigere)

jobber i barnehage på småbarnsavd. så utifra min erfaring er emmaljunga de beste,gode å styre,tjukke og solide;)

(noen mener de er for store)

 

anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

Har også i aug :) Var på første svangerskapskontroll i går og bestilte plass på Ahus. Var på UL i dag og fikk se en sprelsk liten person :) så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Endret av hun&henne+en liten skatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...