Gå til innhold

Forelsket i gift mann...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er i grunn forferdelig... Jeg er bare så sykt forelsket i en gift mann, og har ikke ord. Denne flotte mannen begynte i bedriften vår i august, og det tok ikke lang tid før jeg fant ut at han var en fantastisk mann. Tidlig begynte killingene i magen hver gang jeg så og snakket med han, og han er en utrolig omsorgsfull og positiv person.

Vi begynte etterhvert å ha mange lange gode samtaler på jobben, og han har fått sterke følelser for meg også.... Han er helt fra seg nå, i fortvilelse om hva han skal gjøre... Han har 3 barn, jeg har 2. Jeg flyttet fra barnefar for ett år siden, men vi har barna 50/50 og godt forhold. Han har vært gift i 10 år, og de var sammen 3 år før det. Han sier at når kona har nevnt tidligere at det kan jo hende at en av dem en gang blir begeistret for noen andre, har han avist det. Det trodde han aldri kom til å skje... Og nå føler han at han sitter i saksa... På jobb sitter vi sammen så mye som mulig, og tar på hverandre og klemmer og små nusser på kinnet i skjul. Vi mailer masse, og sender sms og ringer "når det passer han"/når han er alene. Vi har aldri hatt sex, men et kjapt kyss på munnen 3 ganger. Helt utrolig fantastiske kyss, og han er også helt oppi skyene over dem ;-)

Så føles det jo så forferdelig i forhold til hans fru og familie... Det gjør det for oss begge, og han vet nesten ikke hva han skal gjøre av seg selv for tiden. Det merker jeg virkelig på han også.... Som han sier at hadde hun vært "en dritt" hadde det jo ikke vært noe problem, men de har det jo greit... Selv om dagene går sin vante gang, men det går jo mye på rutine og vennskap... Som han sier kunne han aldri tidligere fatte at folk kunne få seg til utroskap, men nå skjønner han fristelsen. Men sier også at han aldri kommer til å ha sex så lenge han fortsatt er med henne, og det er i grunn bare fint.... Han sier han er så utrolig forelsket, og føler seg rett og slett tilbake til "fjortis-nivå";-)

Jeg har bare så sykt lyst på denne mannen, og ser bare for meg hvor fantastisk det hadde vært og kunne få være sammen med han og hans barn resten av livet.... Nå fleiper vi med det, og at vi sammen skal få tvillinger ;-)

Vi skal bli en stor lykkelig familie ;-))

 

Jeg er i grunn ikke naiv og tror at alt skal ordne seg og bli bra, men det hade jo vært så fantastisk... Jeg har i grunn hatt en veldig tøff barndom og fortid generelt, så nå føles det nesten som jeg er i en drøm....

Jeg ønsker meg så sykt denne mannen, men har ikek lyst til å ødelegge en familie heller...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt! Har selv vært forelsket i en gift mann. Vi gikk vel litt lengre enn å kysse. Det var før jeg fikk barn. Etter å ha rotet i et år så kuttet jeg ut sexen siden han fortsatt var gift. Det var tungt å gå å vite at han var med konen sin mesteparten av ukedagene, til tross for at sexlivet deres var ganske så dødt. Det var p.g.a. av sonen sin at han ikke ønsket å skille seg. Vi har hatt kontakt siden, men ingen sex. Han er en utrulig flott kar og har hjulpet meg masse i den tiden jeg har kjent han. Blir mindre kontakt no da vi bor på hver vår kant og da jeg har fått følelser for en. :)

 

Ønsker deg no lykke til, uansett hvordan det skulle gå! Og han du har følelser for får jo en stjerne i boken min for at han ikke vil ha sex så lenge han er gift. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så teit du er!!!!!!!! Man skal ikke maile og klemme og prate i skjul på den måten der!!!!!!! Teite folk er dere begge to!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips: bli kjent med kona hans. Se henne godt inn i øynene og tenk over hva du gjør/ønsker å gjøre mot henne. Er det verdt det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysjom!

Ta dere sammen! Det dere gjør mot den stakar kona hans er utilgivelig! Tenk hvordan du ville ha følt det hvis din mann gjorde noe slik mot deg?!?!?!

 

De har barn sammen for pokker, og det du holder på med nå kan føre til at de barna ikke får vokse opp med begge foreldrene sine! FY!

 

Nei, slike folk som dere har jeg ingenting til overs for.

Vil dere virkelig ha hverandre får dere gjøre det i riktig rekkefølge.

 

Skilsmisse, la ting roe seg, og SÅ være kjærester.

 

FYSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

Jeg skal ikke dømme deg for dine følelser. Men la aldri store avgjørelser bli basert på begjær og lyst. Det er ikke det samme som kjærlighet.

Jeg sier som dette "Whatever you do, love yourself for doing it."

Kan du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får steiner i magen når eg leser dette! for og sei det slik så har eg vert, eller er i den kona sin situvasjon. det er det j.... eg har vore med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første el. siste gangen dette vil skje. Eg dømmer ingen. Greitt for anonyme å seie fy skam, dårlig gjort av dere. Kan man synke lengre ned. Men la dei berre få seie det. Det er absolutt ingen ideell situasjon, men man har ikkje garantier for noko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk, der har jeg vært også, så forelsket i en gift mann på jobben... Det var faktisk som å lese om oss, stjålne kyss, sms, mail... Det han sa om kona etc... Men, vi klarte ikke holde oss unna, så det ble et seksuelt forhold også... Sex på vei hjem fra jobb, i bilen hans, mellom barneseter og konas skjerf... (huff) Han kom ofte til meg etter mine barn var i seng. Vi holdt det gående i 1 1/2 år, da klarte jeg ikke mere, møtte veggen rett og slett, sa opp jobben, og begynte på ny jobb....

 

Det hører med til historien at jeg der også møtte en, som var singel... vi var sammen ett år. Slutt uten dramatikk. Vi fikk begge nye kjærester. Han fikk barn. Vi møttes igjen. Jeg ble gravid.... Nå er jeg alenemor til 3..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp dere!!! Ta nå litt ansvar og avslutt det ene før dere kaster dere over det andre, hvor tankeløse går det ann å bli?!

 

Jeg har vært i en lignenede situasjon som "konen"...Det hele endte med at jeg flyttet da jeg var gravid med vårt planlagte barn, rett og slett det vondeste jeg har opplevd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vært/er med gifte menn :

 

Har dere problemer med å få dere menn som egentlig vil ha dere? Som vil leve resten av sitt liv med dere? Menn som liker å snakke med dere, gi dere kjærlighet og omsorg? Og ikke bare liker "hullet" deres...

 

Gifte menn som er utro mot kona si, er bare ute etter å utnytte der. Forstår dere ikke det? De sier mye sukkersøtt til dere, bare for å få dere på gli. Når de har brukt dere, drar de hjem til kona. Henne de elsker, og virkelig vil være med.

 

Utroskapen er bare en spenning for de. Og en seksuell tilfredstillelse (noe nytt). Ellers er dere ingenting for disse mennene. Bare en bruksgjenstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff synes skikkelig synd på deg, vondt å elske en man ikke kan få. Men håper du er sterk nok til å sette barna hans først de er tross alt uskyldige. Den leken du holder på med er en farlig lek..

Det er utrolig vanskelig å være stemor, hvis man i tillegg er den som har splittet hjemmet, er det nok enda vanskligere. Gå inn på mine,dine og les litt om hvordan det er å være stemor... ikke lett

 

Gjør han det med deg, kan han også gjøre det mot deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte en utro mann for kort tid siden hvorfor han er utro, han sa det var ett godt spørsmål men han hadde sannelig ikke noe svar på det..

Til syvende og sist er det kona si de er glade i og som oftest går de ikke fra kona si.. du er bare ett spennende eventyr og i det sekundet du blir for krevende vil du sitte alene tilbake mens han holder seg til kona si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er egentlig enig med siste anonym her jeg. Jeg skjønner at du er forelska. Men det er vel enkelt for han og bli litt betatt når han har levd sammen med samme dama i 13 år og har 3 barn sammen,er jo lenge siden han har "flørta". Jeg hadde ikke bedt mannen gi avkall på 13 år med kona si på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For enkelte er man ikke bare spenning for gifte menn, noe jeg kan si av erfaring. Jeg holdt på med en i nesten 1 år, etter den tid har vi møttes som venner, dette fordi vi trives i hverandres selskap. Så denne gifte mannen ga meg ikke opp fordi jeg ikke hadde et seksuelt forhold med han lengre.

 

Og for å svare på det først spørsmålet om jeg ikke kan få andre menn; har absolutt ingen problem med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 19.27

 

Så finn deg en sjøl da vel!!!!

 

Brukte han deg i ett helt år? Ikke rart han later som om han er vennen din nå da. For det første så har han kanskje et snev av dårlig samvittighet etter å ha benyttet seg av deg så lenge. ( Ett år med gratis "hore"...som sikkert lå parat når han måtte ønske det). I tillegg er han vel livredd for at du skal si noe til kona hannes.

 

Lettlurt luremus blir oftest lurt selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere beveger dere jo bare på en tynn linje hele tiden, og til slutt vil dere enten ha sex eller bli avslørt. Han kan liksom kysse, sende mailer og sms'er, klemme og kose, men ikke ha sex?? Haha!! For noe tull! Vent til neste julebord, så får vi se!

 

Dette er så utrooolig egoistisk at jeg nesten ikke fatter det! Tenk på konen som sitter hjemme uten å vite noen ting! Stakkars stakkars henne! Og så så barnslig oppførsel. Kan han ikke være mann nok til å flytte fra henne for en periode og se hva som skjer med deg da? Det er jo ikke sikkert at gresset er så veldig mye grønnere på den andre siden. Dere er noen store pyser begge to! Dette har jeg IKKE sansen for!

 

Det beste hadde vært at en av dere sluttet i bedriften og fikk jobb et annet sted.

 

Og jeg kan godt la vær å være anonym, for dette står jeg for 100%!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange råd om å tenke på kona og barna.. Men, nei, tenk heller på deg selv... Gjør det DU har lyst til. DU er singel, DU kan gjøre som du vil. Såret kan vi bli med single menn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyme 19.37.

 

Treng ikke finne meg noen selv, har alt gjort det. :)

 

Kall meg luremus om du vil, bryr meg egentlig lite om hva du sier. Mulig det er du som er luremusa, hva vet jeg. Må ærlig si du viker veldig usaklig, men er jo greitt å kalle folk hore når man er anonym. Greitt å få det ut på noen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill -stopp dette før dere ødelegger alt!

Jeg har nettopp oppdaget at min mann har falt for fristelsen -og vi bor nå hver for oss. Alt er vondt og kaos:-( Han har det ikke noe bedre han, selv om han nå har all sin tid til henne. For når alt kommer til alt er det ikke henne han vil ha... Det samme vil skje med dere -og altfor mange får det veldig vondt og ingen blir lykkelige.

 

Du vil vel ikke ha dette på samvittigheten din heller, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en vond situasjon du har havnet i, men jeg må si jeg fikk helt vondt av kona hans.

Utroskap er noe av det verste som kan skje i et parforhold, og jeg synes dere skal stoppe det nå før det går for langt!

Realiteten er at det mest sannsynlig blir du som blir såret, så da synes jeg du skal spare dere alle sammen (inkl dine og hans barn) å ende det hele..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, jeg har selv vært den "andre damen", den som var forelsket i en opptatt mann.

Han er ikke gift med de er forlovet og samboere, har vært kjærester i syv år.

Jeg holdt på med han i ett og ett halvt år og han skulle gå fra dama si osv osv osv, han sa mye stygt om henne og alt var bare feil i forholdet deres og han hadde ingen følelser for henne lenger.

Men neida, i det øyeblikket jeg avslørte hvor forelsket jeg var, hva skjedde da? Jo han ble hos kjæresten, jeg hadde bare vært ett trivelig tidsfordriv men når alt kom til stykket var det henne han ble hos selv om han hadde sagt så mye stygt og sagt han skulle flytte.

Mange av disse utro mennene sier ca alt for å holde på sine "elskerinner" , men det er sjelden de faktisk går fra kona/kjæresten...

Det beste er nok om du glemmer han, det finnes mange andre menn der ute som du kan få noe fint med og samtidig slipper du samvittigheten for å ha ødelagt en familie om han faktisk skulle finne på å gå fra familien sin, noe jeg tror er lite sannsynlig at han gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han skulle finne på å gå fra kone og barn til fordel for deg, klarer du å leve med dette på samvittigheten - at du har vært med på å ødelegge en familie? ...OG hva får deg til å tro at han evt. ikke gjør det samme med deg, og da mest sansynlig vis med x'n - altså at han går tilbake til x-konen og barna....?

 

Ja, ja....det er i tilfelle mannens ansvar....du er jo singel, så du bryter jo ingne grenser...bla, bla, bla...Du er jo med på å bryte grensene!

 

Nei, ta nå litt ansvar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta nå skrittet fullt ut å gi han en skikklig deilig omgang med den råeste sexen bare du kan gi ham, da sitter han i saksa da. Du gjør ham en tjeneste, han har det jo ikke noe bra der han er, gi ham et lykkelig liv - med deg! Hadde han hatt det bra med kona, hadde han ikke gjort det han gjør..! Skjønn det da folkens!

 

//meg///

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...