Gå til innhold

Termin i slutten av januar, begynnelsen av februar?


stolteste mamman ;)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg bare lurer på om det er flere som venter baby i den tiden? Selv har jeg termin 30 januar og er førstegangsfødende.

Det er ikke lenge igjen og begynner å bli rimelig spent på hele den fødselsgreia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Heia!! Så artig å se liv her inne...

 

Hvis jeg blir gående skikkelig på overtid, skal du jaggu ikke se bort i fra at vi treffes på føden! Jeg har termin 16. januar=) Førstemann her hos oss også!

 

Hvor gammel er du da? Bor du i Namsos, eller? Vi bor her i byen, men jeg kommer egentlig fra Overhalla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

Litt treig til å svare jeg, men glemte jo helt at jeg hadde skrevet her.

 

Jeg er 24 år og bor i Steinkjer. Går på høyskolen her. Vi velger å føde i Namsos da samboeren min kommer fra Overhalla, og det er greit å ha familien rundt seg. Selv kommer jeg fra Fosen.

 

Hvor gammel er du da?

Spent på fødselen eller begynner du også å bli litt stressa?

Vært på omvisning på sykehuset?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg er 27 år, og vi venter førstemann. Har mistet tre ganger, men på fjerde forsøk gikk det=)

 

Vi var på omvisning på sykehuset i forrige uke. Syns det var veldig greit å få dit å se litt. Ikke minst var det artig å se alle de andre gravide jentene - så mange flotte mager!

 

Jeg har hele tida gleda meg enormt til fødselen, ikke gruet meg noe særlig. Men nå ser det dessverre ikke ut til at jeg får lov til å føde naturlig, det blir mest sannsynlig keisersnitt pga at babyen ligger i seteleie....

 

Hva studerer du i Steinkjer da? Er vel mye IT der? "IT-byen Steinkjer", liksom....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Så fint at det endelig kommer en baby hos dere da...Må ha vært litt tøft å miste tre ganger. Vet dere hva det blir foresten?

 

Vi har også vært på omvisning. Var bare vi som var der den kvelden..å det var litt genialt..fikk spurt og grevd om det meste..Etter denne omvisningen tok panikken overhånd noen dager, men nå gleder jeg meg bare. Tenker mest på babyen som vi snart skal få hilse på.

Vi vet ikke hva det blir å begynner å bli ganske så spent.

 

Var hos jordmor i går og fikk beskjed om at babyen har skjønt det, den ligger rett vei...men det følses av og til som at den turner rundt, men men..

Seteleie ja..hmm...er vel best med keisersnitt da..Blir vel ganske planlagt når babyen skal ut hos dere da?

Hva tenker du selv om keisersnitt?

 

Jeg går siste året på økonomi i steinkjer. Bacheloroppgaven skal inn 14 mars å babyen...tja...kommer midt oppi dette...hehe...men skal prøve så langt det går å få fullført neste halvår og..Blir 2 eksamener til våren da. Det er rart, men etter jeg ble gravid, ble liksom ikke skolen like viktig lenger, går det ikke så får jeg bare ta det senere. Er jo ikke verdens undergang som jeg trodde tidligere..hehe..

 

Mye IT her..hehe...de bomma ganske bra...har visst skifta navn nå da vettu...til jubileumet... "Åpen, Lys og Gla"...Med E6 å et hav av rundkjøringer.. :o)

 

Nei nå må jeg lese litt...siste eksamen på fredag...litt sånn oppi jula...så typisk vettu...Men det skal jammen meg bli godt med juleferie!

 

Fortsatt lykke til de siste dagene...Nedtellingen har vel begynt..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...