Gå til innhold

Hva er din dilla og hvilket kjønn venter dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette var morsomt, utrolig gøy å lese om andres diller! Er 10+3 og har ingen enda, men takler ikke kaffe (eller kaffelukt) og godteri (evt lukt av søtt godteri) - i sterk motsetning til før... Og det er jo egentlig greit, sunt i alle fall:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Sist hadde jeg dilla på alt av bakevarer/kaker, sjokomelk, cola med isbiter, isbiter,is, sjokolade,junk food,mandariner,makrell i tomat og masse masse mer...Fikk da jente.

 

Denne gangen venter jeg gutt og har ikke hatt så mange lyster. De jeg kan komme på er isbiter,pepsi max,potetgull,havregrøt,vannmelon..

Lenke til kommentar

jeg hadde dilla på peace merker (sånn små godt) og melk! da venta jeg gutt...

 

nå har jeg dilla på frukt og å grønnsaker, nå veit jeg ikke hva jeg venter... noen som veit? :P

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg var avhengig av sjokolade i mitt første svangerskap, da fikk jeg gutt..nå har jeg igrunn ikke noen diller og vet ikke kjønnet enda, er bare 6+5

Lenke til kommentar

Har superdilla på grapefrukt!!! Bare elsker den lukta og smaken av den! Spiser en nesten hver dag ;o) Og så har jeg fått en prøve på en ansiktsvask fra Neutrogena med grapefrukt-lukt. Den lukter vanvittig godt den også, så jeg må av gårde og kjøpe meg den snart ;o)

Lenke til kommentar

Jeg har dilla på salt; salt mat og salt godteri. Har vært i Sverige for å kjøpe skikkelig god salt lakris, og så elsker jeg de supersalte lakrisstengene til Lakrisgutta! Eneste som er dumt er at jeg også er plaget med halsbrann. Men det er jo en god grunn til å begrense inntaket ;)

 

Ellers er brødskive med leverpostei og agurk en høydare. Er krise om jeg ikke har grov leverpostei i kjøleskapet! Og ristet brød med smør og gulost. Nam nam! Men kaviar har jeg fått helt aversjon mot, selv om jeg likte det veldig godt før.

Venter gutt :)

Lenke til kommentar

Jeg har dilla på kokosboller, blåbær, yoghurt, skyr, appelsin, isbiter, cola, nox (hvorfor fins ikke de i større pakninger?) tomater og rød saft. Og om jeg skal drikke kaffe ( må ha hver morgen) foretrekker jeg iskaffe trippel espresso, liker ikke varm kaffe lenger.

Lenke til kommentar

Annonse

makaron med ost og masse salt! lakris.. liker lukten av mugg litt aånn gamle kjellere..hehe herregud.. Liker også veldig godt pepperoni pizza, HATER det til vanlig! frukt elsker jeg for tiden det er bra! kanelboller og skoleboller er også en slager =) appelsinjuice... tomatpure!! brødskive emd ost og tomat .. alt annen enn dette er bare å glemme. fårikål går derimot bra dxet også

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei Jeg var sinnsykt saltsugen de förste 3mnd, spes salte oster, kjött, chips, osv. siden det har jeg stadig värt veldig svak for alt med tomat ( feks salsa, ketchup, ) eller alt med potet( rå potet, pommes frites, mos, osv.) ellers er frukt veldig populärt(gjerne sitrus). venter ei jente da :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg venter jente.

 

I første trimester; Oboy og sure ting

 

I andre trimester: tyrkisk pepper

 

Hittil i tredje trimester; isbiter, rå poteter og andre rå grønnsaker, vørterøl

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har dilla på kokosboller (jeg som alltid har hatet kokos) og isbiter. Men jeg takler absolutt ikke røyklukt lenger, så og slutte å røyke var ikke noe stort problem - heldigvis.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

I mitt første svangerskap - appelsiner og te

2 gang lutefisk og brokkoli

3 gang rakfisk

 

ikke dilla ennå er bare 6+0 i dag, men har lyst på frukt og kaldt vann og kaffe, tror d blir gutt denne gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...