Gå til innhold

Hva er din dilla og hvilket kjønn venter dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

WHITESPRIT; og andre "arbeidslukter". Må ta en dæsj whitesprit og ta det med meg rundt i huset(og bare når samboer ikke er hjemme). Helt forferdelig, og jeg VET at det ikke er bra..Men det er bare så deilig!!!!! Den lukten er MMMMMmmmmmmmmmmmmm...... Tør jo ikke akkurat å si dette til noen, for man blir jo helt på tuppa, og jeg får formaninger om løsemiddelskade etc.... Skummelt, men eg klarer ikke å holde meg unna....:(:(

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

I det første svangerskapet hadde jeg dilla på kinderegg/maxi sjokolade og sjokomelk, og jeg fikk en gutt:)

Nå i dette andre svangerskapet har jeg dilla på isbiter og saftis, og venter en gutt til:)

Men jeg er så tynn denne dagen i forhold til første gangen hehe:)

Har hørt at (IS)biter kan man få høy forbrenning av. Men ikke vet jeg hva som er rett. Men så lenge man mosjonerer mye i tillegg, så kan det vel hende. Og det gjør jeg, så tror det kan være noe i det, for jeg har ikke lagt på meg mer enn 2 kg og er i uke 36 i morgen:)

 

Lenke til kommentar

Jeg har siste tiden fåt dilla på ananas..Må bare ha det hele tiden...Og bakte poteter med kryddersmør...nam nam...Ellers har jeg fåt helt avers mot kaffe..Og jeg som vanligvis er DEN kaffekjerringen...Vet ikke kjønnet ennå, men tipper gutt som sist...

Lenke til kommentar

så morro å lese om alle deres dilla!! :-) jeg gleder meg til det blir min tur....skal bli spennendes å finne ut hva jeg får dilla på!!

Lenke til kommentar

Annonse

har alltid likt lukten av bensin, men har vært ekstremt i svangerskapet. har fått dilla på pepsi max, noe jeg aldri har likte for, og IS!! :D

Lenke til kommentar

Jeg har dilla på så mye...holder rett å slett på å bli GAL av meg selv!! MÅ HA solrutas spelt-knekkebrød hver dag (litt og litt hele dagen) uten noe på. Føles som å spise gråstein (i mitt hode) og det er SÅÅÅÅ digg!! Også må jeg ha fun light med bringebærsmak.

 

Ellers er det lukter jeg har fullstendig dilla på. Er like før jeg tar meg en støyt av den derre blå spray-jiffen. Pusser speilet X anntall ganger om dagen. Noen ganger lager jeg bare en spraytåke rundt meg selv og snuser inn...noe som ikke er anbefalt :o/

Ellers er det whitesprit, rødsprit, maling og andre skadelige greier (kjedelig). Lavendel er bare deeeeeilig det også, og det er heldigvis ikke skadelig.

Tror jeg skal søke meg jobb som sporhund!! Kan jo tjene rått på nesen min!! Forøvrig håper jeg dette gir seg når bebisen er kommet, for det er faktisk SLITSOMT :S

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg venter en gutt og har utrolig dilla på iste med sitronsmak. Egentlig så har jeg dilla på alt med sitronsmak når jeg tenker over det....

:)

Lenke til kommentar

Annonse

 

Jeg har helt dilla på å spise ingenting.

 

Med ingenting mener jeg at jeg har egentlig bare lyst til å ikke spise noe i det hele tatt, noen sinne. Føler at jeg har mistet all appetitt etter at jeg ble gravid. Må stresse for å få i meg noe som helst.

 

Jeg kaster ikke opp, og er i uke 26. Har bare ikke lyst på mat. Blir mett av lukten.

Lenke til kommentar

Jeg har dilla på poteter.

Kokt potet, potetmos, potet båter, potetgull, alt med potet egentlig! :D

Jeg har også hatt veldig lyst på pasta, men ikke i samme grad!

Jeg venter en gutt :)

Lenke til kommentar

Åh-åh!!!

Jeg har dilla på de små dråpene som kommer opp hvis man har sådd frø, feks. mais!

Når spirene har kommet opp ca 4 cm, så kommer det en vanndråpe på toppen!

Disse MÅ jeg slikke bort!!! hehe..

 

Lenke til kommentar

første gang jeg var gravid hadde jeg skikkelig dilla på pistasj is med sjokoladebiter!

Kunne spise dette hver eneste dag! hehe... La på meg 30 kilo deretter og brukte 1år på og få vekk dette...

Fikk gutt den gangen.

 

Denne gangen venter jeg en jente og har ikke dille på noe særlig.. har det sånn i rykk og napp... hadde en periode der jeg måtte ha spelt boller fra sol brød :)

mens nå har jeg liksom ikke lyst på noe!

er i uke 30 :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt lyst på diplom-is sin pæreis siden november!!! Men den fins jo ikke lenger.

Ellers har jeg hatt dilla på Knott, Mandelstang-sjokolade, Stratos kosepose, røde epler, junk-food, laks, kylling osv. Men den viktigste av alle: IIIIIIISSSSSS!!!

Fant is med pæresmak hos isbilen :D

Fruits, Solstick, Coop is, solo-is, alt av is!

Til og med da vi kjørte til sykehuset på lørdag og jeg hadde smerter hvert 5. min. spiste jeg is....mellom smertene selvfølgelig. Satt der med solo-isen som en drink da det sto på som verst hehe.

Venter forresten jente....

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

i mitt første svangerskap hadde jeg dilla på wienerpølser, da fikk jeg en jente. nå har jeg dilla på alt slags kinder sjokolade, på ul trodde de det er jente men veldig usikkert....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har helt dilla på isbiter jeg!

Spiser rundt 6 brett med isbiter om dagen:O

I begynnelsen måtte jeg ha japp, og midt i var det all slags bakvarer.. Nå på slutten er det isbiter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...