Gå til innhold

Fødselsopplevelse i Kristiansand


Fro barnet

Anbefalte innlegg

Ser denne historien er fra Kristiansand

http://www.altern.no/opprop/nasjonalt/helga.html

 

Her får du beskrevet en fødsel det det var identifisert mange risikofaktorer på forhånd, slik som helt umodne forhold, tvillinger, førstegangsfødende, mangeårig diabetiker, kvinne som var totalt utslitt og redd.

 

Likevel ble det satt i gang fødsel over flere dager, bemanningen var minimal og bakvakt nektet å rykke ut. Fødsel i forbindelse med ferie, natt og helg. Resultatet ble at begge barna ble forløst med tang og den siste ble gjenopplivet og livstruende skadd.

 

Så være i forkant jenter og still krav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Har du leita opp en dårlig historie, eller??

Seriøst, noen ber om å bli beroliget her, synes det var unødvendig.

 

Jeg fødte der sist, kjempefin opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Det er nok mange forskjellige opplevelser av sykehuset, men mye bunner nok i hvilken type fødsel du har også. Jeg har hatt to, i mine øyne, forferdelige fødsler hvor ingen av barna har pustet og hvor det har vært brukt både tang og sugekopp. Men, og dette er et viktig MEN....jeg har ALLTID følt at jeg har vært i trygge hender. Både under fødselen og i tiden på barselen.

 

Nå er det snart tid for 3.mann og selv om jeg skyver tankene på selve fødselen laaangt bort, ser jeg virkelig frem til å tilbringe noen dager sammen med alle de englene som jobber på barselen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...