Gå til innhold

September: Har vært på 2 års kontroll..


vipsen*en av hver*

Anbefalte innlegg

Men en lite samarbeidvillig Marius. Han ville ikke veie seg og ikke måle høyden. så vet ikke hvor mye han veier. Men tror rundt 12 kg i følge vår bade vekt hjemme. Men høyden vet eg ikke. ca mellom. 88-90 cm kanskje. han bøyde seg i knærne. Legen fikk ikke lytte på han og ikke skjekke om steinene var kommet ned. Men fikk beskjed at dette var HELT vanlig når det gjaldt 2 åringer. så phu.. trodde det var bare marius som var ekstra vanskelig..

 

Har foresten vært på UL og fått vite at jeg venter en jente denne gangen.. Så det var ekstra kjekt... termin 10.mars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Vi har enda ikke fått innkallelse til 2 års kontroll så jeg skal ringe de en dag.

Jeg venter også en jente. Har termin den 28.mars:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prinsessen min var 87 cm lang og 12 kilo.

Hun syntes at kontrollen var superstas, lillebror var på 6 mnd kontroll noen dager i forveien og hun syntes at det var så kjekt at nå var det bare hennes tur;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Samme opplevelse som Vipsen her :) Tim nekta det meste og ble verken veid eller målt. Og legen holdt hans eg på trygg avstand fra hele tiden. Men de sa at det var helt normalt og ingenting å stresse med. Gutten så frisk og sunn ut så alt var sikkert i orden. Legen sa at det var tidlig trassalder og at det kom til å bli MYE verre. Gleder oss.

 

Jaja. Lillebror var litt enklere å håndtere og fikk sprøyte i begge lårene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...