Gå til innhold

Ble igjen alene..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nesten halvveis inn i graviditeten mistet jeg kjæresten min, barnefaren. Han omkom i en ulykke. Vil veldig gjerne få kontakt med noen som har opplevd å miste sin partner under graviditeten. Selv er jeg 19 år, men jeg tror ikke alder spiller noen rolle i en slik opplevelse. Prøvde å finne organisasjoner, artikler o.l.om dette, men fant ikke mye/ingenting. Derfor prøver jeg her. Hvis noen har lyst å dele sin opplevelse, ha kontakt med meg via mail eller vet om bøker o.l. om dette, så vær vennlig å svar innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei har vert borti noe lignende, min mann var meget syk av kreft da jeg gikk gravid, han døde 6 uker etter fødselen...jeg var 24 år da dette skjedde. Dette er nå tre år siden og jeg har en nydelig gutt på tre år, er gift ¨på ny, og har fått enda en nydelig gutt og lillebror til min sønn... Om du ønsker å ta kontakt kan du bare sende meg en privat melding her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Håper du har funnet noe trøst i barnet..

Er selv 7md på vei å mistet barnefar i ulykke uten å kunne ha fortalt han svare på om jeg var på vei eller ikke..

Lurer på om du har funnet noe som kan hjelpe oss i denne situasjon..

Hjalp de når barnet kom?

 

Håper de går fint.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei, jeg har ikke opplevd noe liknende men vil bare berømme dere som mister partner under graviditet, eller etter. Så utrolig sterke dere er!!!!! Herregud, jeg er stolt av dere for å kunne reise dere og gå videre! Kjempe bra! Setter alt i perspektiv og jeg føler meg som en liten mus som klager over mine teite problemer.. Stå på! Dere er virkelig tøffe :-) God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...