Gå til innhold

Barn i løpet av våren 08??


Miaria.

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Vår og vår.. jeg har termin 9 februar, er utrolig spent. første gang:) fødte du i kr.sand første gangen også? var det greit der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Min termin ble nå flyttet til 16 mars!

Gjorde ingen verdens ting det:) hehe..

 

Ja, fødte der første gag. Selve fødselen og alt det der gikk veldig greit. Hadde en student som jordmor. Meget meget hyggeli frøken. Het Lisbeth Øren. Kan virkelig anbefales:)

 

Men vi var en gooood del som fikk den natta. Var 8 stk..

Så de hadde litt å henge fingrene i der inne stakkar..

 

Men selve oppholdet var ikke no hyggelig for min del.

De løp jo bare frem og tilbake å styrte her å styrte der.. Var så innmari fullt...Følte jeg hverken fikk den hjelp eller oppfølging som vi burde ha fått.. Sjøl om både meg og lille jenta mi hadde det fint å amma som bare det.. Vi overlevde jo:)

Så håper de har mindre å gjøre neste gang:) Er vel det det hele bunna i tenker æ...

 

Hvor kommer dere fra da???

Alder??

 

Er sjøl 23 å bor i Songdalen.. Er opprinnelig fra Vågsbygd i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Har termin 2 mai...bor i kr.sand nå, men kommer mest sannsyneligvis til å flytte til lillesand før fødselen... fremdeles vest agder og kristiansand jeg skal føde da?

Litt dumt å bytte på det rett før termin eventuelt, men er jo et stykke å kjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Har ikke helt sansen for å navngi pleiepersonale på den måten, men tror det var henne jeg og hadde sist og hun var veldig koselig og flink!

Håper jeg får henne denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Jeg skal føde i løpet av våren engang..er ikke sikekr på terminen enda, må en ultralyd til som jeg skal på snart. Det er litt spennende. Men tipper Mars/April..Bor rett litt innenfor Aust-Agder grensen, men skal velge kristiansand sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...