Gå til innhold

Barn med hjertefeil...


2barns mamma i juli-08??

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bare lurer på om det er noen andre her fra denne klubben som fødte et barn med hjertefeil? OG evt hvilke?

Min sønn ble født med TGA... hjerteoperert 6 dager gammel, men alt har gått helt knirkefritt etterpå, takk og lov... *bank i bordet*! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa :) Har verdens nydeligste sønn, som er så blid og god og snill, og som smiler stort sett hele tiden! :D

En skikkelig HJERTEKNUSER ja! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

 

Hei! Vi fikk en gutt i oktober som ble født med flere hjertefeil, blant annet TGA. Han ble operert 5 dager gammel, og en gang til når han var en mnd. Alt går bra her også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hei

 

Siden hjertefeil er såpass sjeldent ville jeg bare slenge meg på. Fødte en sønn i september med Fallots tetrade. Han er ikke operert ennå, men er stadig på kontroll.

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei! Vet dere NÅR han skal operere da??

Må være litt "stressende" å gå slik å "vente"...??

 

(jeg har skiftet nick, er den samme som la inn innlegget her...)

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei

 

Han har ikke blitt operert ennå. Men vil bli det før jul hvertfall. Det er vondt å vente, tenker på det hver eneste dag.

 

Hvordan går det med din gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sorry treg til å svare...

 

Forstår d er noe dere tenker på daglig ja... men forhåpentligvis så blir d operasjon snart og da blir alt så mye bedre skal du se!! De er sååå flinke!! Er d Riks'n dere skal også regner jeg med? Kan iallefall berolige deg med at de ER HELT SUPRE der alts, både legene og sykepleier'ne!! Dere kommer i beste hender!!! :)

 

Joda Robin er en veldig VELDIG aktiv gutt, merker ikke noe på han nei og har heller ikke hatt noen komplikasjoner etter operasjonen, takk og lov OG BANK I BORDET!! :)

Og slik skal d fortsette også!! hehe..

Han har ikke ro i rompa, så ingenting stopper han.. hehe.. Går i barnehage og stortrives der! :)

Skal nå bli storebror til jul (termin 26 desember) til en lillebror så d er vi spente på da, hvordan han reagerer på en ny baby i huset.. hehe :)

 

Stor klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...