Gå til innhold

Kolikk.


nybebis

Anbefalte innlegg

Noen fler som har baby med kolikk? lille gutten vår har det. dette kunne ikke vært mer annerlendes enn med datteren vår! Vi er litt i sjokk. Ingen av oss røyker, vi spiser ikke sterk mat og han ble ikke tatt med hastekeisesrsnitt.

jeg har fått time hoss en veldig flink ostiopat på mandag så vi håper det kan hjelpe :o/

Utrolig frustrende at han skal starte livet sitt med bare gråt og hyling stakkars liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ut på tur

Kolikk er vel desverre en av de tingene vi ikke kan spore tilbake hva kommer av.

Men har du også prøvd å kutte ut matvarer som melkeprodukter (som mange babyer reagerer på) løk pg kål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. ja, jeg har kuttet ut det meste. Jeg spiser til og med ikke mat med tomat i, det fikk datteren min utslett av den første tiden.

Vi håper nå at ostipatien skal virke, selv om det visst nok ikke alltid virker 100% det heller..Men det som er ganske sikkert er at kolikk ikke varer lenger enn 3-4 mnd, så vi får vel bare holde ut den tiden hvis vi ikke kommer noen vei med behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring selv bortsett fra at jeg var kolikkunge selv.

Kan trøste deg med at mamma alltid har sagt at jeg skrek meg ferdig de første tre månedene av livet mitt og vært stille og rolig siden:) Får håpe det kommer roligere tider til dere etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har mest sannsynlig en mild form for kolikk. Det "rare" er at han gråter masse på dagen, og sover godt om natten.

Igår sluttet jeg med alt av melkeprodukter, så blir spennende å se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det var godt å høre! jeg har hørt om fler som ble veldig rolige etter at kolikken var ferdig. Får håpe det skjer her også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...