Gå til innhold

skifter bleier hele tiden jeg


heisand?

Anbefalte innlegg

når kommer tiden når det ikke kommer bæsj i bleien hele tiden? sønnen min er så sår i rompa og det hjelper vel at det ikke kommer så mye i bleia! så når stabiliserer det seg til å kanskje komme 1-2 eller flere ganger bæsj i bleia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stabiliserer seg sakte men sikkert. og babier er forskjellige, noen bærsjer etterhvert bare et par ganger i uka. men datteren min og min nye lille gutt bærsjer/bærsjet hele tiden. et råd mot sår rumpe er å vaske ruma i vasken med rennende vann å ha talcum pudder på. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Vi har MANGE bæsjebleier iløpet av en dag(hun er to uker gammel) . Noen ganger går det 3 bleier på en ammerunde.

Jeg er kjempe heldig for jeg har en pappa som fortsatt er hjemme og han er bleiesjefen. Så her skiftes bleiene umiddlbart når det er bæsj på dagtid. Vi bruker også litt olje på kluten som "såpe" når det sitter litt fast. Bruker primært sånne engangs gasskluter fra apoteket.

Vi har også tetstet ut to bleietyper. Libero og pampers. Etter 2-3 timer med en pampersbleie var hun knallrød. Vi kuttet dem derfor kjapt ut. Kanskje det kan hjelpe dere også å prøve andre bleie merker?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...