Gå til innhold

Noen som skal ha Bedside crib??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke det at jeg har så mye peiling på slike ting ennå, men jeg synes den så veldig fin og smart ut.. vi skal arve samboeren min sin seng som han hadde når han var liten :) synes det er utrolig koselig!! men hvis ikke det, så hadde den typen vært smart for oss også..

er ikke leander vuggen stor og høy?? eller tar jeg feil?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er man sikker på at man ikke sovner av etter amming, og sengen sklir fra storsengen... da er det jo en fare for at babyen ramler mellom og på gulvet... Tror ikke jeg hadde tord å la ene siden være ned som på bildet for å amme... Jeg er vanligvis ikke svimmel og fjern om natten, men i den tiden og amming på natta har jeg null kontroll...

 

Men ellers uten om det, ser det topp ut! Kjekt med hjul og at den ikke er så stor. Så får man ta utfordringen når babyen er vokst ut av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer ann på om du henger leandervuggen i taket eller i det stativet. Vi har uten stativ, og da tar den ikke store plassen. Den er oval og ikke firkantet, som gjør den plasseringsvenlig. Men...man må jo være sikker på at skruen har feste i taket, der den skrues inn.... Etter at man er ferdig med vuggen er det bare å slå den sammen... så i forhold til lagring eller sending i post er den lett og fin å bringe videre (salg/låne bort)... Gleder meg til å bruke vuggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har kjøpt bed side crib og gleder meg veldig til å bruke den! Blir deilig å få babyen nærme meg, samtidig som jeg ikke trenger å bekymre meg når storebroren kommer opp i senga til oss (han sparker og kaver i søvne..)

 

Kjøpte den i hvit med tilhørende madrass på Baby Shop. Tror det blir bra, og så kan storebror beholde sprinkelsenga noen måneder ekstra. Har kjøpt juniorseng nå til han, men da kan han få en myk overgang i det tempoet som måtte passe han.. :o)

 

Smart at man kan trille den ut i stua også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ...den så jo kjempesmart ut!!! Den skulle jeg gjerne hatt. Men nå har jeg handlet så mye utstyr at det får være nok... men den var jammen lur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også kjøpe denne! Den ser så fin ut:) Og trenger en liten seng pga plassmangel. Rart at det er så få små senger synes jeg.

 

Er det forresten noen som har sett den i tre-farge noe sted? Ser ut som de fleste selger hvit og brun. Synes den ser så fin ut i tre. Ha en fin dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi bestemte oss for denne tidlig da jeg fikk bekkenløsningsproblemer et par måneder ut i graviditeten og ikke vet hvordan jeg kommer til å ha det etter babyen er født. Da vi har kontinentalseng ringte jeg NGbaby (BabyBay) og hørte om vi kunne bruke den sengen ved siden av vår. Den må ha en ramme å henge på så den utgikk. Men Troll Bedside skulle i følge Babyproffsen i Sverige være grei siden man låser julene. Leker litt med tanken på å knytte et laken under madrassen i babysengen og dra dette helt under vår overmadrass slik at det ikke er sjans å falle mellom. Uansett løsning tror jeg alle kan få en god natts søvn mellom slagene med en slik seng:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er så fin for den er så enkel i designet! Det er så mye av babytingene som er så dillete synes jeg...Selvfølgelig skjønner jeg at noen liker det også, men ikke alle!:) Så denne bedside crib var mer i stil med hva vi liker iallfall. Men det er jo smak og behag. Det er jo godt vi ikke alle liker det samme! Men jeg sier JA til flere alternativer innen baby-stæsj! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Det er jo såklart bremser på hjulene, på alle 4 faktisk.

Tror neppe de ville solgt utstyr som kan skade barnet ved at det faller på gulvet...

Babyutstyr er vel testet opp ned og i mente før det blir lov å forhandle det i norge...

Jeg syns hvertfall denne løsningen virker helt genial og bekymrer meg ikke for fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo såklart bremser på hjulene, på alle 4 faktisk.

Tror neppe de ville solgt utstyr som kan skade barnet ved at det faller på gulvet...

Babyutstyr er vel testet opp ned og i mente før det blir lov å forhandle det i norge...

Jeg syns hvertfall denne løsningen virker helt genial og bekymrer meg ikke for fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...