Gå til innhold

Julijenter stavanger


lene & Thea Martine

Anbefalte innlegg

Heisan. Nå skulle vi vel snart hatt et treff med allle sammen. E spent på å se alle sine små skjønne.

 

Vi kan gjerne treffes hos meg hvis folk vil det. Jeg reiser på ferie til bergen en uke. Så må bli når jeg kommer hjem.

 

Hva om vi sier Torsdag 13 september kl 12.00.

 

Ønsker du å komme?

 

Hvis du vil komme så send meg en PM melding med telefonnr, så skal jeg sende adressen min på sms.

 

Ha en riktig fin helg :-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan me prøva å finna dagar litt tidligare i vekene også, for som regel så er det alltid på ein torsdag, og då er det som oftast slik at eg ikkje kan var med. Har såååååååååååååååååååååååå lyst å bli med ein gong me og..

 

 

taswe og Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt initiativ!! Jeg kan sikkert være med stort sett uansett hvilken dato en bestemmer seg for i ukedagene slik det ser ut til nå :-)

 

Kjempelurt m/fast turdag også, -men kunne nok også tenke med sprekere alternativ en Mosvannet hver eneste uke?! -Men hvis det blir er jeg nok med, hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som dere ser kasta jeg inn et forslag om turdag på mandager;)

 

For oss som har facebook, jeg har laget en liten gruppe der som heter sommermammaer-07. Blir litt lettere å planlegge turer sende beskjeer der til alle oss julimammaer ( ble jo noen mai og junibabyer også på oss her). Let opp gruppen og join, eller send meg en pm med navnet ditt så skal jeg invitere deg med =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...