Gå til innhold

Tusenfryd billetter???


lillemor77

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan får tak i gratisbilletter? Eller kanskje du har noen billetter du ikkje får brukt som du vil selge billig?? Har så lyst til å ta med familie og venner på tusenfryd på snuppa sin 3-årsdag neste søndag....men det koster jo skjorta og det har ikkje vi etter ferien....

Trenger mange billetter for vi blir ca 10 stk

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send en mail til de som "sponser" Tusenfryd.....?

Vet vaffal at p4 sitter på jæ*** mange biletter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror, dama og barna har vær på tusenfryd. De lå på et hotell i to dager som solgte 2 dagers pass til tusenfryd...for alt dette betalte de bare 2800,- og det er billig ... !

 

Du skal vel bare sørge for billetter til snuppa di og din egen familie du, så får de andre betal selv...???

 

Ring Asgeir Borgemoen i P4..han pleier på og fikse slike ting ... hihi...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..neida...men tenkte at det kan hende noen sitter på sånne dag-2 billetter, gratisbilletter eller sånt og vet at de ikkje kommer til å bruke de og vil selge de billig til meg i stedet. fant 2 annonser på finn.no som eg venter på svar på.

koster iallefall ingenting å spørre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det koster litt når vi skal dit med minst 7 gjester utenom oss(vi har billetter)

2 stk pensjonister=200,-

5 stk vanlige billetter=1450,-

tilsammen =1650,-

 

det er iallefall mye for oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at hun på 3 år er over høydegrensa da? Ellers er det jo billigere for de som er under... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho er under ja, så ho er gratis..men skal ha med minst 7 gjester..kanskje et par til. og alle er høye og betaler full pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi fikk mange gratisbilletter da vi var på Tusenfryd i fjor, pga noe trøbbel de hadde der.

Så på mandag som var, sto vi utenfor Tusenfryd og solgte billetter til 100,- kroner stykke. Hehe, føltes oss skikkelig teite da, men folk ble veldig glade, de sparte jo mye på det.

Og vi hadde for mange, så for oss var det greit med litt ekstra penger til å bruke inne i parken.

 

Du kjenner ikke noen som har årskort da, som dere kan låne? Men da bør dere vel ligne på de dere låner kortene av.

 

Jeg lurer forresten på en ting, Det står at dag2-billetten er personlig, setter de navn og bilde på, eller hvordan gjør de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel noe rabatt når du skal ha så mange?

 

Men gratisbilletter er vel ikke noe som kommer dalende ned fra oven.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke de gir rabbatt på så små grupper ...

 

når det gjelder gratisbilletter har eg inntrykk av at det er en del, vi fikk 2 stk tidligere i år av svigers som de hadde fått gjennom ett-eller-anna. Alle som jobber der får vel et par stykker, og ellers er det vel konkuranser og div..

 

men men...dette var bare et litw forsøk for å se om det satt noen med billetter de ville bli kvitt;) hehe...er lov å håpe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...