Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres     

1. Siste time
  2. Ex'ens kjæreste ødelegger på en barnslig måte

Herregud ex sin nye dame er urimelig og tydeligvis barnslig og frekk. Gjør som du vil hi, voksne folk som slenger ut meninger til andre og om andre må tilslutt finne seg i å bli snakket tilbake til. Anonymkode: 11ab6...dbe
  3. Har spist mer enn nok av mat som har vært tvilsom i form av utløpsdato hos både min og mannens bestemor. Gamle folk kaster ikke mat.. Anonymkode: f1113...53a
  4. Jeg var skolelyset som trivdes best bakerst i klasserommet ved vinduet. Jeg slukte til meg alt av ny kunnskap, men brukte store deler av dagen på å stirre ut av vinduet mens jeg drømte om å bli større. Jeg var definitivt ikke en av de kule, men da jeg var rappkjeftet som få, så var jeg heller aldri utestengt. Jeg bare brydde meg ikke om de kule, jeg hadde mine nære venner. Jeg er født helt uten karriereambisjoner, og da jeg kom meg gjennom hele grunnskolen og vgs med 5-6 ved å ikke jobbe med skolen, så gadd jeg ikke gjøre mer innsats heller. Jeg kom meg inn på den masteren jeg ville, og bå er jeg lærer på vgs. Og jeg tror jeg hadde overrasket elevene mine om jeg fortalte hvor stor slabbedask jeg var som elev. 😂 jeg er fremdeles svært rappkjefta, men det kommer lite til uttrykk i jobbsammenheng. Anonymkode: ebc98...11c
  5. Ex'ens kjæreste ødelegger på en barnslig måte

Og hva har forresten hennes alder med saken å gjøre? Hvor gammel er du og din eks? Og hvor gamle er barna i dag? Anonymkode: 203c2...1ab
  6. Friterte lammetestikler, såkalte Mountain oysters i USA. Anonymkode: 6dbe2...2d1
  7. Ex'ens kjæreste ødelegger på en barnslig måte

Hjelpes - kom dere på familievernkontoret asap! Han oppfører seg som en ryggløs fjott overfor dama. Du oppfører deg som en trassig unge. Ingen av dere har barnas beste i fokus - han gir etter for sin samboer pga. husfreden, du vil bestemme bare fordi du kan. Du er ikke noe bedre enn henne i øyeblikket. Enig med den over - bursdager annethvert år virker logisk. Anonymkode: 203c2...1ab
  8. Den samme - pliktoppfyllende, flink pike. Hadde få, men nære venner. Likt i dag. Var verken populær eller upopulær. Generelt godt likt, både da og nå. Anonymkode: 4bb07...c2e
  9. Røykalaks. Anonymkode: 601ae...5e0
  10. Kan far nekte barnet å ta videregående i utlandet?

Et barn på 15 år bestemmer selvsagt ikke selv. Inntil myndighetsalder er det foreldrene som bestemmer Anonymkode: 20749...f9c
  11. Jeg forstår deg godt jeg! Det er helt syke summer man jobber hardt for som man må gi videre til staten. Det er helt vilt. Hadde synes det var veldig surt selv :/ Anonymkode: fc063...790
  12. Ex'ens kjæreste ødelegger på en barnslig måte

Jeg synes du er litt urimelig ja. Hvorfor skal det gå utover barna at dere voksne ikke tåler trynet på hverandre? Det logiske her er vel bursdager annenhvert år. Anonymkode: 7ba18...171
  13. Sodd er noe av det verste. Og innmat og blodmat Anonymkode: 0b69f...dbb
  14. Det er forresten en utbredt misforståelse at man er en bedre ansatt som fortjener mer dersom man jobber så mye. Arbeidstidsregulering i lovverket er der for å beskytte både de ansatte fra seg selv og bedriften, og selv ikke ansatte i særlig uavhengige stillinger har lov til å jobbe så mye. Man setter både bedriftens lovlydighet og sin egen helse i fare. Anonymkode: e8165...b2f
  15. Jeg vet at man egentlig burde legge vekk andre sin oppførsel fordi man ikke får gjort noe annet enn å konstatere at de oppfører seg barnslig og lite voksent, på tross av godt voksen alder. Pappaen til barna mine har vært kjæreste med denne damen på over 50 i noen år nå, og de har bodd sammen i to år. I begynnelsen, selv om jeg ikke hadde noe til felles med henne, så tok jeg henne imot med åpne armer fordi hun faktisk skulle være en omsorgsperson for mine barn annenhver helg. Hun er en dame med veldig klare meninger og har hatt sine utspill om både meg, barna og andre medlemmer av familien hans (min ex). Jeg har alltid hørt på henne med et halvt øre, og har egentlig fortalt barna mine, når de kom hjem fra helgen og sa at hun hadde sagt ditt og datt om meg, at det ikke var så viktig hva hun mente og at de ikke trengte å høre på henne dersom hun snakket om meg (barna var da ca 10-12). Så kom det til den dagen hvor hun sto og kritiserte meg, på en hyggelig måte, men hvor hun ga inntrykk av at hun kjente meg og at det var greit at hun hadde analysert min måte å være forelder på - at jeg var for forsiktig og passet for godt på barna mine. Det var ikke det at hun hadde rett eller galt, men jeg ble veldig overrasket over at hun dømte meg, da vi ikke kjenner hverandre og ikke har tilbragt noe tid sammen på egenhånd. Jeg sa senere til min eks at hun godt kunne spare seg for slike kommentarer i fremtiden, da det egentlig ikke var interessant for meg å vite hva hun mente om min oppdragelse av mine barn. Han var enig og vet godt hvor raskt hun er frempå med sin mening, og sa dette til henne. Etter det ville hun ikke se meg mer. Dette har gjort det mer komplisert for hvordan vi skal fungere som foreldre, da vi ikke lenger kan feire bursdagene til barna sammen, ikke kan være på tilstelninger (sportslige) sammen osv. Ikke noen store ting, men det gjør det hele litt komplisert. I tillegg får jeg beskjeder av barnefar om at vi ikke kan gjøre disse tingene sammen fordi vi ikke er sammen lenger, og at det ikke er normalt at vi feirer sammen f.eks siden vi har hver våre liv nå. Det gjør mitt til at jeg ønsker å beskytte min rett som mor og krever å ha barna hos meg på bursdager og andre feiringer og så kan han ha de når det passer meg. Dette ble jo han litt sur for, selv om han godtok det. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal "gi slipp" på dette når det er HUN som har bestemt at hun ikke vil se meg og dermed har bestemt at vi ikke lenger kan feire alle sammen. Vi gjør det jo for barna, ikke nødvendigvis for at vi som voksne skal se hverandre. Jeg blir irritert av at en voksen person skal kunne tillate seg å kritisere i øst og vest og tro at hun vet best, og når hun så for en kontrabeskjed om at dette ikke er greit så kutter hun all kontakt. Det var ikke det at vi så hverandre så mye tidligere, men det var disse anledningene da. Jeg merker at siden min eks synes dette er greit å godta, og synes det er ok å ha det slik, så kan jeg bestemme hvordan jeg ønsker å ha det i fremtiden...så får han bare akseptere dette og føye seg. Fordi jeg er lei av at jeg skal føye meg, fordi hun har en slik holdning. Overdriver jeg? Anonymkode: a5b86...dd5
  16. Har dere spist noe dere absolutt ikke liker, kun for å ikke skuffe verten? Anonymkode: d1fb7...906
  17. Javel, du tjener godt! Men jobben din er ikke verdt mer enn en sykepleiers f.eks. Anonymkode: 85513...323
  18. Jeg fikk det for 1,5 år siden og det har ikke gitt seg. Jeg går på sterke medisiner hver eneste dag for å få puste, ikke få store kløende utslett på hele kroppen og fungere. Medisinene gjør meg trøtt og sliten. Men jeg må ta de. Legen virker som om hun har gitt seg. Har vært hos lege etter lege, spesialister og prøvd alternativ behandling. Jeg er desperat! Er det noen som har opplevd dette og funnet ut at hva det kommer av? Eller har noen forslag?
  19. Så du tror at lønnsnivå kun kommer av hell og lykke? I det private lønnes man ikke etter rettferdighetsprinsippet, men har individuelle forhandlinger og kan derfor være mye bedre betalt enn andre i tilsvarende stillinger i samme selskap. Men nå snakker jeg generelt altså. Anonymkode: 3f094...9ba
  20. Lærevansker på 1.trinn

Takk for alle svar. Jeg vet at han kommer til å streve hele skolealder, men håper så instendig at han likevel skal få en fin skoletid. Anonymkode: da14a...0d0
  21. Beste behandling for tørre lepper

Jeg bruker vaselin. Det er favoritten min Anonymkode: 549dc...d33
  22. Kutte ut brød, ris og pasta - men hva bli METT av?

Egg metter veldig lenge har jeg funnet ut. De kan jo spises i mange varianter, fks. I snoothie (rått) og i salat (kokt). Anonymkode: 7270e...07e
  23. Hva hjelper mot din migrene?

Jeg har funnet ut hva som trigger min migrene,enkelte ting med sterk lukt,feks spesielle såper,lilje, sterk parfyme,sterk shampoolukt,sigarettlukt,generelt innendørs når det er lav trykk ute (vanskelig å forklare). Jeg går tur ute når det er sånn vær. Bruker ikke såper,parfymer osv som jeg ikke tåler. Jeg tar ibux eller paracet når jeg ser at migrenen skal begynne. Neste. Preventivt,kan jeg si. Disse tiltak har hjulpet meg så mye. I ung alder hadde jeg så mye mer migrene anfall enn nå. Jeg har snakket med en nevrolog som fortalte meg at det faktisk finnes en tidlig fase av migrene når du selv med ikkeså sterk analgetikk kan stoppe anfall. Anonymkode: fcef6...0e7
  24. Jeg var ikke så synlig, verken eller. Slik er jeg i dag også, går under radaren🙈 Anonymkode: d3775...670
  25. Beste behandling for tørre lepper

Nesj! Bare å mykne den litt i håndflaten med kroppsvarmen om du har gått ute lenge med den i veska. Null problem. Anonymkode: 0f0ec...365
  26. Hadde altså ikke reagert om HI uttalte at hun var glad for eller så heldig å ha en stilling som betalte godt. Anonymkode: e8165...b2f
  1. Last inn mer aktivitet

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her