Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Spesielt……. Anonymkode: bf056...8be
  3. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Slutt da. Denne tråden er fin, for her kommer innrømmelser og folk med selvinnsikt. Alt er ikke en sykdom eller psykdom vet du. Vi er mennesker i forskjellige stadier med utfordringer nå og da. Vet du hvor viktig selvinnsikt er i forhold til både fysisk og psykisk helse? Det er ubeskrivelig viktig 🙂 Rett og slett av de største sunnhetstegn. Bare man ikke blir helt likegyldige, og jeg ser ingen som er det her. Anonymkode: 3d0c5...396
  4. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Som vanlig så drar du helt ville konklusjoner og kommer med usanne påstander om hva andre har sagt. Man kan faktisk ikke diskutere med sånt, for uansett hva man svarer deg så kommer du bare med enda villere påstander. Og du svarer ikke på direkte spørsmål om hvor du har funnet de usanne påstandene dine, og det er jo ikke rart, for de finnes jo ikke. Du er det fødte kverulanttroll RR, det skal du ha. Å ha en normal diskusjon med deg som man kan ha med de fleste andre her inne, er ikke mulig, og er heller ikke noe du er interessert i. Du tilfører faktisk bare støy. Anonymkode: f494e...bba
  5. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Er det du med alle ungene som bor hos fosterforeldre og en mann med asbergers? Anonymkode: 2d273...781
  6. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Dette var uklart og rotete. Vanskelig å si noe som helst Anonymkode: 07975...a0b
  7. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Enten bivirkning av terapi eller behov for terapi. Evt hjernesvulst. Anonymkode: 1c206...ac7
  8. Anonym bruker

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Hvis han ikke har noen diagnose/utviklingshemning som gjør at han er veldig umoden og lite selvstendig for alderen så er det ikke normalt for en 12 åring å verken trenge eller ønske hjelp på badet. Vanligvis begynner barna å ville ha privatliv på badet, synes det er flaut å være nakne rundt foreldre sånn cirka 1-2 klasse har jeg inntrykk av. Anonymkode: 821ba...0b2
  9. Sommerkroppen 2029

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Jeg føler ikke jeg er verken mer eller mindre kranglete enn andre her. Ei heller er jeg opprørt.
  10. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Ja, og det er jo det som stadig vekk formidles, senest i den tråden om kaker og konfirmasjon. Der er man superspesiell og usosial hvis man ikke tilbyr nærmest en hel kake til hver av gjestene etter middagen, og de stakkars hungrige gjestene må innom bensinstasjonen og gasse seg med pølser og is etterpå. Og man er superspesiell og usosial hvis man ikke smaker på de 20-30 kakene som vertskapet har satt frem. Og så, i neste tråd, så klager man sin nød over at man ikke klarer å gå ned i vekt, eller man diskuterer stoffskifte og slankemedisiner og slankeoperasjoner. Så har du vel omlag 4% av trådene som verken handler om å stappe seg med mat eller om å slanke seg. Anonymkode: befdf...ec1
  11. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Jeg bare må det for å overleve. MEN. Det som hindrer meg er barna, ønsker ikke at de skal bli såret og lei seg. Jeg føler jeg må flytte! Jeg kan bli boende... men da blir det vanskelig for meg å leve det livet jeg ønsker... hva vil naboene tenke osv. Jeg må og ha økonomisk hjelp av naboene for å bli boende.. de kommer til å bli skuffet. Barna kommer til å bli lei seg for å selge barndomshjemmet Jeg er usikker på hvem jeg skal ta hensyn i denne prosessen Anonymkode: f7066...daf
  12. Ikke så sant de ikke spør. Søkerlister er offentlige, og man kan ikke bli unntatt å vises på søkerlisten dersom man ikke har en god grunn Anonymkode: 5f022...96c
  13. Anonym bruker

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Ja, har skrevet om han flere ganger. Har tatt det opp med bup. Fikk ikke noe godt svar. Han har ingen diagnose (enda) Så blir usikker... usikker på hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 76cac...639
  14. Sommerkroppen 2029

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Ok😊
  15. Anonym bruker

    Du som spiser sunt hvilke matvarer spiser du aller mest av?

    Hjertesalat med paprika, agurk, egg, salatkylling, mais, eplebiter, avokado. Lager en stor porsjon når jeg smører matpakker til barna, og spiser som lunsj på jobben kl 12. Driver med periodisk faste så lunsj er mitt første måltid. Normal middag med masse grønnsaker ca kl 17, og et knekkebrød eller to kl 20. Funker fjell! Anonymkode: bda1e...03b
  16. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Skrev noen at intelligente barm er rare og spesielle? Hva som avsløres av holdninger her. Anonymkode: a8e93...28f
  17. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Du er nok hakket verre enn meg ser jeg 🙈 Samtidig tenker jeg at det er fint at man er såpass rett frem! Kanskje droppe fitte, men utover det liker jeg mer din personlighet enn di som alltid er blide og ikke tør si noe. Men ja, jeg er enig i at du kanskje har bikka over til noe det er helt greit å oppsøke hjelp for Anonymkode: 4fe64...43f
  18. Elizabeth

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Ja, verre er det ikke...
  19. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Hvor står det? Anonymkode: f494e...bba
  20. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Ja, og det finnes barn som er helt oppgitt av foreldrene sine også, som skulle ønske at foreldrene ville være smartere, spise sunnere, kutte alkohol, etc. At du har til gode å se de barna som ikke sniker bak ryggen, handler jo om at du ikke er allestedsnærværende - tviler på de ungene prøver å ta kontakt med deg, for å si det slik - og ikke om at de ikke finnes. Eller, de holder seg unna voksne som synes sunne og intelligente barn er rare og spesielle, slik en skrev over her. Jeg var selv et slikt barn. Allerede fra fireårs alder holdt jeg meg vekk fra de damene med holdninger som deres. Ungene deres var helt ufyselige, voldelige bøller som gjorde ugagn, og mødrene bare lo og mente det var den sterkestes rett... Anonymkode: befdf...ec1
  21. Anonym bruker

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Ved å si at han må gjøre det selv. Det er ikke normalt at en normaltfungerende 12 åring ønsker det, da tenker jeg at han vel ikke er det og da blir jo saken helt annerledes. Hvis dette er du som har skrevet mye om 12 åringen din som har mange utfordringer, så er jo det noe du må nevne i hovedinnlegget ditt. For da kan du ikke sammenligne han med den gjengse 12- åring, det er jo veldig urettferdig mot gutten. Anonymkode: 2a543...090
  22. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Nei virkelig ikke hypp på å bli en aggressiv kommentarfeltdame, selv om akkurat det hadde vært en fryd hvis det kun gjaldt anonymforum og kommentarfelt. Verre idet man glefser mot folk ansikt til ansikt, mot barn på lekeplassen, eller må ta seg sammen for ikke å si til datteren min at "ja, Trine er en drittunge, og er bare sjalu fordi hun selv er feit og full av kviser". Ja, jeg har lyst til å si det men greier heldigvis å oppføre meg med eget barn tilstede 🫣 enda verre enn å forbli den heksa jeg har blitt er å bli et dårlig forbilde for barnet mitt. Anonymkode: 53b0c...1de
  23. mamma til adhd gutt<3

    Gutt 12 år vil ha meg med på badet når han dusjer

    Det håndteres ved å si nei.
  24. Han vil at jeg skal tørke han osv. Er det normalt? Hvordan håndtere det? Anonymkode: 76cac...639
  25. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Som sag,t stråmenn Anonymkode: f494e...bba
  26. Anonym bruker

    Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….

    Min 10 klassing kan dra innom butikken i lunsjen når han vil. Han kan bruke ukepenger. Jeg spurte han nå om hvor mange ganger han har vært på butikken i 10 trinn. 1 gang sa han. Var oftere i 8 og 9 trinn. Anonymkode: 0487b...281
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...