Jump to content

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Siste innlegg

Kl. Innlegg Kategori
23:32 Tungt alene, så ville aldri puttet på et navn til.. Anonymous poster hash: 3e111...94a Anonymforum
23:31 "I dont wanna live on this planet anymore" Så mye styr over at en baby får kjøttboller en gang?... Anonymforum
23:31 Han er 3 år gammel. Han har veldig store mandler (de møtes på midten), har problemer med å spise... Anonymforum
23:30 Jeg ville ikke kjøpt fra TM design, det er en useriøs bedrift. Anonymous poster hash: 2df52..... Anonymforum
23:30 Det er jo så bakvendt! På pc får jeg opp verktøylinje og kan legge ved bilde eller bare kopiere i... Kranglesiden
23:29 Nei, kanskje ikke, men jeg kommenterer ditt innlegg, ikke alle andre innlegg i denne tråden. Selv... Anonymforum
23:29 Konrad er kult.Men egentlig synes han bør hete Wilhelm Maximus. Anonymforum
23:28 Ja, særlig eldste. Han fikk av og til koffeinfri kaffe. Særlig når han MÅTTE sitte stille, som nå... Anonymforum
23:27 Guttungen her var 93 cm da han var 2,5 år. Anonymforum
23:26 Hehe, ja DET var den største overdrivelsen i denne tråden! Nåvel, dersom ungen blir bråsulten... Anonymforum
23:26 Men dere som mener at dette er galskap (altså kjøttbollene til ikea). Dere har forstått at det ik... Anonymforum
23:23 Dette var å lese om oss, gitt. Bortsett fra at datteren min skrek masse fra dag en. Her ga skriki... Småtroll 0-1 år
23:23 Min lille er vill etter kaffikoppene til pappaen.. Elsker å lukte, og sniker seg til når vi ikke... Anonymforum
23:23 Du må sykemelde deg! Helsa di kommer først og du skal ha kroppen din i mange år til.... Jobben ko... Anonymforum
23:23 Det er dessverre slik mange er. Anonymous poster hash: cf3cf...275 Anonymforum
23:22 Trenger inspirasjon. Jeg og minste blir bare vi to i 11-12 dager. Vi har hytte men der må vi disp... Anonymforum
23:20 Ettersom IKEA selger både IKEA selger både pasta (vomfyll det også, ikke noe jeg ville ha va... Anonymforum
23:20 Dytter på denne jeg Anonymous poster hash: 5d560...95f Anonymforum
23:20 Den er god men pelargoniene mine får du aldri. Anonymforum
23:17 Hvor gammel er storebror da? Kanskje han har tatt den for å leke med den, om han er i rette alder... Anonymforum
23:17 Haha, isåfall kjente jeg veldig på at jeg fikk lyst til å ta en pils sammen med henne og se hva h... Anonymforum
23:17 Så fordi noen sliter med integrerering og kulturelle forskjeller så er greit at de voldtar og dre... Anonymforum
23:15 Har bestemt meg for å forlate mannen min pga gjentatt utroskap fra hans side. Elsker ham Men han... Anonymforum
23:15 Hva hadde din løsning vært da, om du var i et digert varehus hvor det sikkert ville tatt en halvt... Anonymforum
23:15 Min mann forandret seg veldig. Han var ikke til å kjenne igjen da han ble deprimert. Så ja det er... Anonymforum
23:14 Ikke for å svarte alle fra Iran . Men xn min er fra Iran . Han er født og oppvokst her, men norsk... Anonymforum
23:13 Vi har den, og har brukt den til to barn.. Helt grei, og billig. Men hadde ikke kjøpt den igjen.... Anonymforum
23:13 Jeg sjekket nettopp skokommoden i alle skuffer, og der så jeg den ikke. Mener du en annen skuff?... Anonymforum
23:12 Skuffende! Kranglesiden
23:11 Thorvald, Sigurd. Anonymforum
23:11 Å mors blodsukker og babys blodsukker har ingenting med hverandre å gjøre? Hva er egentlig blodsu... Anonymforum
23:10 Gutt 5 år str 33 Anonymous poster hash: 3b7d0...da4 Anonymforum
23:09 Trur du finner lite selvmedlidenhet hos de som er kronisk syke, da de lærer seg å leve med smerte... Anonymforum
23:08 Jeg har i alle fall delt videoer og bilder med bare "familie" gruppen. Syns forresten det er... Anonymforum
23:05 Da får ikke barnet tilført oksygen og næring. Veldig skummelt. Derfor man skal oppsøke føden ved... Anonymforum
23:05  Nagini: Jeg prøver virkelig å ikke bry meg om svarene du kommer med, men lurer på: Prøver d... Anonymforum
23:05 Dytte? Anonymous poster hash: f36af...64c Anonymforum
23:03 Mannen likte ikke August Han er veldig for Aleksander, som jeg synes er litt for langt. Tusen t... Anonymforum
23:03 Takk for svar... Men, sånn jeg skjønner det kan jeg ikke ved hjelp av dette dele opp hva som... Anonymforum
23:02 Vi liker godt middelhavsgrønnsaker som vi steker i ovn med olivenolje, oliven, krydder, fetaost o... Anonymforum
23:02 Herregud så hysteriske mange av dere er... blir helt matt av hvor langt denne hjernevaskinga ha... Anonymforum
23:01 Jenta mi på 6 bruker 31/32 Anonymous poster hash: 5ecc2...adb Anonymforum
23:00 Næææh... Bare mye, mye lengre  Anonymforum
23:00  Det kommer da helt an på kostholdet. Om mor ikke har spist godt nok fordi hun er uvel, og s... Anonymforum
23:00 Babyen til en venninne av meg døde pga. morkakeløsning. Anonymous poster hash: 3cbc0...cbe Anonymforum
22:59 Så bra det ordnet seg for dere. Jeg bor sammen med en mann som gir uttrykk for at han ikke lenger... Anonymforum
22:58 Jupp. Betraktelig! Anonymforum
22:58 Min gutt på 3,5 år er 91 cm. Anonymous poster hash: 4c77c...37d Anonymforum
22:58  Hjemmelaget kjøttboller er sunt. IKEA, not so much. Anonymous poster hash: 83d36...b11 Anonymforum
22:57 Blodsukkeret hopper ikke oppi taket av en bitteliten is i ny og ne. Alt med måte sier jeg bare. Å... Anonymforum
22:57 diesel dorris. nei huff!!!! Anonymforum
22:57 Hjelpes! Er det virkelig aå mange som støvsuger HVER dag?  Anonymous poster hash: 67992.... Anonymforum
22:56 Er det noen som kan anbefale meg bra boområder? Er Vikersund Harry? Anonymous poster hash: 9f... Anonymforum
22:56 Skjønner ideen med album HVIS det var mange flotte bilder av ALLE barna på avdelingen, tatt i uli... Anonymforum
22:56 Kan den være falt i en skuff? Anonymous poster hash: 81e47...2d7 Anonymforum
22:56 Jeg elsket kaffe da jeg selv var i den alderen. Jeg hadde til og med egen kaffekopp. En liten blo... Anonymforum
22:56 Blir så glad når jeg leser slikt godt at det gikk så bra med dere Anonymforum
22:55 Takk! Jeg sier ikke at det ordner seg for alle. Men når mitt mannfolk snudde så er det visst håp... Anonymforum
22:55 Jeg er fult klar over at det finnes mange snille ordentlige familier, som integrerer seg godt og... Anonymforum
22:55  Oioioi, du vet ikke så mye om hva som skjer med mors kropp når blodsukkeret begynner å svin... Anonymforum
22:54 Nei... Men den bruker faktisk å stå på skokommoden når den ikke er i bruk  HI Anonymous p... Anonymforum
22:54  Grønnsaksjuice er dødsekkelt, helt enig. Grønnsaker er godt, så hvorfor ødelegge det og lag... Anonymforum
22:54 Ja tror de er sammen i flere år. Rannveig virker mer seriøs nå. Huslig og diller rundt. Anonymou... Anonymforum
22:53 Savannah Anonymforum
22:53 Tror ikke du skal henge deg opp i dette. Man skal ikke ta røntgen unødvendig, men det er ikke far... Anonymforum
22:52 Ja eller ta takeaway mat! Anonymous poster hash: 495cd...89c Anonymforum
22:52 Snakket med mannen om det nå, å han sier for en måned eller to er ok. Men ikke mer enn det. Godt... Anonymforum
22:52 Jeg synes det er utrolig bra at det finnes folk med et så bevisst forhold til mat - slik Nagini v... Anonymforum
22:52 Veldig bra ting ordnet seg for deg! Anonymforum
22:52 Så flink du er! Nå må jeg bare hive meg med ;-) Anonymous poster hash: 1bb17...348 Anonymforum
22:52 Og med to hunder også inni bilen! Anonymous poster hash: 495cd...89c Anonymforum
22:52  Er ikke psykisk ustabil, men kjenner jeg blir mer og mer frustrert og sint over at Norge sl... Anonymforum
22:51 Wilhelm Ferdinand Anonymous poster hash: f86b5...ff8 Anonymforum
22:51 Ser de fleste andre guttene er mye høyere enn han. Er 93 cm lavt for en 3 år gammel gutt? Anony... Anonymforum
22:51 Av de du har valgt synes jeg også at Wilhelm Kristoffer er det peneste. men det er klart at det d... Anonymforum
22:50 Det er vel bare en måte igjen - grille. Anonymous poster hash: 3431d...079 Anonymforum
22:50 FOrsteret får ikke i seg SUKKERET, men merker antagligvis noe svingninger i blodsukkeret hos more... Anonymforum
22:50 Støvsuger annenhver dag, vasker gulv annenhver uke, støvtørker kjapt tre ganger pr. uke, nøyere s... Anonymforum
22:50 Kommer an på om du har et langt eller kort etternavn. Du kan fint gå for langt fornavn og mellomn... Anonymforum
22:49 Støvsuger 2-3 ganger i uka, og vasker gulvene 1 gang i uka. Badet vaskes kanskje annenhver uke (m... Anonymforum
22:49 2år siden fødsel og 6mnd siden ammeslutt her. Og puppene har fått litt fyll igjen! nesten som d... Anonymforum
22:49 På venstre siden av nyhetssiden din (der du er om du trykker "hjem" øverst til høyre) klikker du... Anonymforum
22:48  Fosteret merker nok blodsukkersvingninger lett, spesielt siden det kan ha stor innvirkning... Anonymforum
22:48 ja, har også tilbudt en venninne å bo hos oss minst to ganger. men hun har alltid funnet seg en a... Anonymforum
22:48 Gjør det ikke det da? Hvorfor skal man da ta seg en sjokolade eller brus hvis man ikke har kjent... Anonymforum
22:48 Wilhelm Olai Anonymous poster hash: 82ba2...5ea Anonymforum
22:47 Synes du skal gå for ideen din m album, jobber selv I barnehage,og elsker ungene og jobben min, o... Anonymforum
22:47 I nærheten av hvor dere oppbevarer sko? Anonymous poster hash: 81e47...2d7 Anonymforum
22:47 Alexander? Ellers liker jeg godt Kristian, det har min til mellomnavn. (eller andre fornavn for å... Anonymforum
22:46 Jeg har hatt søsteren min boende her, men vi har stor kjellerstue og hun var nesten aldri hjemme!... Anonymforum
22:46 Vi lever kanskje i litt forskjellige verdener... Jeg og mange andre er jo helt klar over at det e... Anonymforum
22:46 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143910579-gravid-men-ingen-glede/ Det var e... Anonymforum
22:46 I fare for å gjøre meg upopulær, så vil jeg si meg enig med kjæresten din. Wilhelm er jo et kraft... Anonymforum
22:45 JA, snufs. Og mine var knøttsmå fra før (A-cup). Da jeg ammet gikk jeg opp to størrelser og var k... Anonymforum
22:45 Syns Wilhelm Kristoffer klinger best uten å bli for tungt. Anonymforum
22:45 Jepp skal det, når jeg blir pensjonist og tar med meg en fet pensjon og lever som en konge i et a... Anonymforum
22:45 Ja, men det får du ikke, for det skal jeg bruke hvis jeg også får en Wilhelm en dag. Mohahahha... Anonymforum
22:45 Peter August Det likte jeg Har en Martin og Vi er gutteaterke her i huset Anonymous poster h... Anonymforum
22:44  Khadjia??? Hahahaha Anonymous poster hash: 84077...904 Anonymforum
22:44 Ja, soundtracket til ungdomstida mi :-) Anonymforum
22:43 Vi prøver å spise grønnsaker (som regel poteter + fryst grønnsaksblanding ettersom det holder seg... Anonymforum
22:43 Takk for svar Peter Elias var fint Andre blir vel litt for likt Andreas, men var fint. Peter Ga... Anonymforum
22:42 Jeg over er HI forresten Anonymous poster hash: 165e2...33b Anonymforum
22:42 Peter MartinPeter CorneliusPeter OlaiPeter TheisPeter EmilPeter AugustPeter René  Anonymforum
22:42 Jeg er 163 jeg også. Jeg veide 69 kg 6 mai, og 63 i dag. Har spist 1400 kcal pr dag. Jo mindre d... Anonymforum
22:42 Hva hadde ikke jeg gitt for noen usle c-cups...! Baby har magisk nok gjort alle mine bittesmå B-c... Anonymforum
22:42 Litt godt å se det ikke bare er min jente som er tynn. Jeg kunne virkelig ønske hun spiste litt m... Anonymforum
22:41 Hmm, nei ingenting under trappa.... Babyenheten er en hvit kube 10*10*10 cm ca. Anonymous... Anonymforum
22:41 Nei, har ikke merket noe sånt blant mine venner på instagram - der går det i dyr, barn, natur og... Anonymforum
22:41 Vi har bestemt at Nurket skal hete Wilhelm og det er greit, MEN jeg ønsker meg et mellomnavn. Kjæ... Anonymforum
22:41 Er ikke provosert, bare ler av at enkelte tror at fosteret får i seg sukker direkte via morens bl... Anonymforum
22:40  Det er kjønnslemleste. Og brudd på menneskerettighetene.Og det står om det i Koranen, så ab... Anonymforum
22:40 Finn en eneste vitenskapelig artikkel som sier at MUK er farlig. Vet du egentlig hva muk er? An... Anonymforum
22:40 ? Anonymous poster hash: d3ae7...d75 Anonymforum
22:40 Petra og Elias Anonymous poster hash: 3afbd...0b5 Anonymforum
22:40 Du kan lage grupper med venner. Så kan du dele ting med utvalgte grupper. Men aldri gjort det så... Anonymforum
22:39 Nei, heldigvis lite interiørhysteri blant mine venner :-) Går mest i matbilder og naturbilder. Og... Anonymforum
22:39 Huff ja, fyllet har lissom skrumpa inn... Anonymous poster hash: 455fd...aac Anonymforum
22:38 Jeg har aldri forstått hvorfor andre blir så provosert om noen har et annet kosthold enn de selv.... Anonymforum
22:38 Har du en trapp/overbygg ute? Kan den ligge bak eller under noe der? Anonymous poster hash: d... Anonymforum
22:36 ÅååååååJA! De ble mindre og mindre for hver unge.. Nå er de forsvinnende små.. Jeg er gravid... Anonymforum
22:36 Kunne gjort det for en kort periode, 2-3 uker. Men ikke 5mnd. Spesielt ikke som gravid. Jeg er så... Anonymforum
22:35 Snillpikesyndrom her også. Har for eksempel gått på jobb kjempesyk og høygravid fordi jeg følte d... Anonymforum
22:35 Er du for ung til å koble det navnet til han fløtepus-sangeren som smeltethjerter på tidlig nitt... Anonymforum
22:34 Wow! Jeg er imponert! Er det en slags lavkarbovariant du sverger til eller er det tilfeldig ? Anonymforum
22:34 Støvsuger omtrent hver dag, noen ganger flere ganger om dagen da vi har hund. Alle rom støvsuges,... Anonymforum
22:34 Fikk anbefalt manduke istedenfor ergo. Den har glidlås så man kan forlenge panelet, integrert spe... Anonymforum
22:34 Omskjæring av gutter kan på ingen måte sammenlignes med kjønnslemlestelse, og er et fullstendig l... Anonymforum
22:34 Kom opp så mange tråder om at han sniffer så mye kokain om dagen. Har han ikke slutta med det nå... Anonymforum
22:33  Fosteret får i seg sukker? Seriøst? Hahaha, sorry, men jeg dauer. Sukker er ikke som alkoho... Anonymforum
22:32 Alle har hatt så høye forhåpninger og forventninger til meg opp igjennom årene, at om det er noen... Anonymforum
22:32  Jada, jeg vet at det kan hjelpe 1/100 gutter som er omskåret med urinveisinfeksjoner. ... Anonymforum
22:32 Mathea og Jenny Anonymous poster hash: 15558...c75 Anonymforum
22:31 Datteren min på 3 år skal ha ct scanning som del av øre-diagnostikk pga vedvarende ørekatarr/ørep... Skravlesiden
22:30 Arrogant og lite empatisk ihvertfall. Anonymous poster hash: 435be...45d Anonymforum
22:30 altså... jeg spiller ganske mye.. Farmville og alt det der.. Men, jeg synes jo det er litt småpin... Anonymforum
22:30 Huff, ikke de svarene jeg håpet på. Har to barn men jeg ammet ikke første og fikk heller ikke min... Anonymforum
22:30 Uhm, dere ser at denne tråden er 3 år gammel? Er HI her inne ennå? Anonymforum
22:29 Solveig Anonymous poster hash: 10b8a...2bf Anonymforum
22:29 Forresten, noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 59328...cad Anonymforum
22:29 Overraskelse det Anonymous poster hash: 7a4d0...ed9 Anonymforum
22:29 Peter André synes jeg er nydelig:-) Anonymous poster hash: 4aa2e...d74 Anonymforum
22:29 Oi, imponert :-D morsomt at vi hadde samme mål! Har faktisk den appen på iphone allerede, den har... Anonymforum
22:29 Det er et rop om hjelp, bare at vedkommede ikke roper fysisk. Men personen han "roper" på skjønne... Anonymforum
22:28 Kjenner en Peter Elias, synes det er fint. Anonymous poster hash: e4869...623 Anonymforum
22:28 Datteren min på 3 år skal ha ct scanning som del av øre-diagnostikk pga vedvarende ørekatarr/ørep... Småtroll 2-3 år
22:28  Jeg vet hvem du er Anonymous poster hash: 53943...6aa Anonymforum
22:28 Peter Elias peter andré he he... Peter Kristian Anonymforum
22:27 Tråden er startet for 3 år siden Anonymforum
22:27 De er nok blitt sånn. Ungen har sugd "spretten" ut av dem.... Anonymforum