Gå til innhold

Noen som ble født 25 desember???


limba

Anbefalte innlegg

Hei!! Jeg er helt ny her.. Vet at de fleste kjenner hverandre godt .. Men, nå lurer jeg sånn på om det er noen andre som fikk baby samme dag som meg.. 25 desember.. Fødte på ullevål.. Og fikk en nydelig frøken,, det har jo gått så fort.. Men, hadde vært moro å bli kjent med noen som ble født samme dag.. Med tanke på hvordan de tenker å feire bursdag osv.. tips ... Hadde vært kjempe flott..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

Så koselig å se at det er flere her som har fått barn 25. desember. Jeg fikk en gutt på Østfold sentralsykehus i Fredrikstad...25. desember..

 

Har også lurt litt på det der med feiring av bursdag. Bare glad han ikke ble født den 24. jeg da. Egentlig så tror jeg det blir en vanlig bursdags feiring. Familien er jo samlet allerede. Det jeg lurer på er om vi kommer til å flytte den før eller etter jul når han blir større. Når han skal ha barnebursdag.

 

Tenker også litt på om vi skal søke om utsettelse av skolestart. Har hørt at det er lettere å få dette innvilget når de er fødtt siste halvdel i desember. Men det kommer helt ann på hvor moden han er. Gutter er jo litt mer umodne enn jenter Synes bare litt synd på han om han skal bli den yngste i klassen. Vel, den tid, den sorg...

 

Koselig om du du lot høre fra deg igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!! jeg fødte ei herlig jente den 25 desember!!! det var i Haugesund.

 

vi kommer til å feire dagen hennes på dagen den 25 framover. er også glad for at hun ikke kom den 24!!!

 

jeg må reklamere litt!!! gå inn på www.freeforum101.com/desemberklubben

det er der vi andre med desemberbeibiser er. siden vår her på bim ble lagt ned i påsken av en eller annen grunn så en av brukerene her laget en ny klubb for oss. vi koser oss kjempemasse!!!

 

hvis det er tilfelle at barn som er født i siste halvdel av desember kan få utsatt skolegang, er jo det helt fantastisk!!!! har tenkt på det selv og vil det svært gjerne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er nok mer aktiv på den andre desemberkluben enn her... men jeg har en gutt f. 251206, og har planer om bursdagsfeiring på den datoen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...