Gå til innhold

April: Travelt ?


Sassy.

Anbefalte innlegg

Lite action her nå,og syns egentlig det er forståelig :-)

 

Her er det kjempetravelt med vesla. Både jeg og mannen jobber mye. Han dagtid og jeg kveld/helg/natt,så vesla er hjemme med meg på dagtid,og pappaen tar henne når jeg er på jobb.

 

Hun springer rundt. Babler og hyler høyt. River ned alt hun får tak i,og skuffer og skap blir tømt jevnlig gjennom dagen. Får hun ikke viljen setter hun foten ned og hyler og skriker og vrir seg som en makk. hun detter og slår seg,og ser ut som et vandrende blåmerke til tider. Mat skal alltid tas inn og utav munnen 2 ganger før den endelig blir svelgt ned. Vann er gøy på gulvet :-) Tv er kjekt å slå på,og det er også storebror og storesøster. Alle skal klypes (takk og pris for at hun ikke biter enda....:-D) Morgenen begynner 5-6 tiden,ikke et sekund å miste :-) Stellebord og stellematte er forlengs kassert og erstattet med en løpende mamma/pappa bak vesla med bleia i hånda og vaskekluten fremdeles hengende i rumpa. Alt skal klatres på (ja her kommer også blåmerkene inn).

 

Og hver morgen hører jeg henne fra rommet sitt : mamma, mamma, mamma..... og jeg smelter hver gang og er klar for en ny dag :-)

 

Noen som kjenner seg igjen i en "travel hverdag" ?

 

Og ja.....hvordan i all verden har jeg tid til å skrive her ? Jo,jeg er på jobb såklart :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jo, det er en travel hverdag. 14.mnd er en aktiv alder. Alt skal prøves og det som ikke er lov, det er moro det!!

Vanskelig å ha så mye overskudd som man burde til de små på ettermiddagene.... Men gud, så utrolig moro det er og=) Snupp er en arti skrue og finner på nytt sprell hele tiden=) Til høsten blir hun storesøster, så da blir det nok en ennå mer travel hverdag...

Men men. Om vi er gode til å bruke helgene på hverandre blir uka mye bedre og:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,ja da blir det travelt for dere :-) Men er sikkert kjempekos med to tette også,så får de en lekekamerat som de har rundt seg hele tiden. De to eldste her er det 1.5 år mellom (dette er barn jeg og mannen har hver for oss fra før,men begge bor hos oss), og de leker som oftest kjempefint, selv om de også er gutt og jente (7.5 og 6 år). De kan krangle så fillene fyker også da,men det er heldigvis ikke hver dag,og ikke så lenge av gangen :-) Så vesla her er jo blitt en slags attpåklatt som er pittelitt bortskjemt... (ops.....:-D). Men poenget,ja det kommer nok til å bli bra med to tette,sikkert litt tøft til å begynne med,men de vokser jo så fort atte disse små :-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...