Gå til innhold

Ikke knull kvinnelige syklister


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Men hvorfor står du som Gjest?

Fordi jeg tok konsekvensen av den dårlige sikkerheten her inne og sletta en konto som var knytta til en mailadresse med navnet mitt i, og oppretta en ny lut som ikke har en eneste sann opplysning tilknytta. Derfor er det ikke noen bruker tilknytta innlegget lenger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, såpass! (Der fikk jeg noe å tygge på)

 

Men du... klarer du å finne linken til der du søler en halvliter smoothie ned trappa i tre etasjer, eller hva det var? :) (Det var du, ja?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være komme foran "og praktiserer...". Ellers er Korrekturavdelingen tilfreds.

 

Så du mener dette skrittet er verdt å lese om? Da fyrer vi i såfall løs...

..og det med 2 lettøl innabords, ser meg fornøyd med det. Ikke korrekturles denne da, når jeg er on a roll liksom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være komme foran "og praktiserer...". Ellers er Korrekturavdelingen tilfreds.

 

Så du mener dette skrittet er verdt å lese om? Da fyrer vi i såfall løs...

..og det med 2 lettøl innabords, ser meg fornøyd med det. Ikke korrekturles denne da, når jeg er on a roll liksom.

 

Jeg klarte ikke skrive "komma" riktig engang, så hva vet vel egentlig jeg?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Korrektur er jobb. Likevel kan jeg ikke fri meg fra demonen som sier GJØR DET når jeg finne teite feil i eget innlegg og vet at jeg kan redigere.

 

ForØvrig, Mor LØvehjerte - dette er skrittet sitt, ja! Les og lær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal ikke være komme foran "og praktiserer...". Ellers er Korrekturavdelingen tilfreds.

 

Så du mener dette skrittet er verdt å lese om? Da fyrer vi i såfall løs...

..og det med 2 lettøl innabords, ser meg fornøyd med det. Ikke korrekturles denne da, når jeg er on a roll liksom.

 

Jeg klarte ikke skrive "komma" riktig engang, så hva vet vel egentlig jeg?! :)

haha! Takket være det slørede lettølblikket kunne du ha sluppet unna med det også..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Ah, såpass! (Der fikk jeg noe å tygge på)

 

Men du... klarer du å finne linken til der du søler en halvliter smoothie ned trappa i tre etasjer, eller hva det var? :) (Det var du, ja?)

Hahaha, jeg skal prøve!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...