Gå til innhold

Ikke knull kvinnelige syklister


Gjest

Anbefalte innlegg

Tja, mulig mine daglige sykkelturer har gjort varig skade, og at jeg tror mine abnormiteter er heeelt normale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strålende! Jeg hadde ledd fremdeles (og det mistenker jeg deg også for å gjøre!)!

Laura var en nyvinning. Har aldri tenkt på dalstroka innafor som Laura. Så er det heller ingen dalstrok igjen, forsåvidt, bare en malplassert canyon og bølgende slettelandskap.

Da vi var små (halvsmå) sa min bror at han vedda på at jeg ikke kunne si Laura med rompa ti ganger fort etter hverandre. Jeg la i vei og det gikk jo strykende, helt til han sa "haha, jeg vant, du skulle si "Laura" med rompa!!!" Stor humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy, du kjenner meg for godt.... Hun ene venninnen og jeg bruker 5 min. på å le ferdig hver gang vi ser hverandre!

 

Kanskje du bør kjøpe ekstrasete (sånn polstret) og sykkelbukse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Dette setet er allerede polstret. Kanskje jeg bør innse at det er prisen jeg betaler for å være så bra i binga - at jeg ikke tåler sykkelseter. Sykkelbukser er så teite, da ser jeg ut som jeg egentlig sykler fort - og det kan man ikke på den sykkelen, hehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men nå fikk jeg bilder i hodet mitt...

 

Luten på en gammel sykkel med kurv, men med det heftige utstyret - hjelm, sykkelbukse, kort genser med reklame og lommer til alle flaskene + solbriller som går utenfor hjelmen!!!

 

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun var vel slik som oss tror jeg....

Er ikke så lett å huske når man har fått i seg litt vin og GT:O)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i GT-mørket blir alle syklister grå... i alle fall i ansiktet, og i alle fall etterpå...

Nå senga, god natt, søtpotet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*leroglerogler*

 

Biter meg på innsiden av kinnet, men klarer ikke stoppe.

 

 

HA HA HAHA HA HA HAHAH HA HA HA HA HAAAAAAAA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg luten på gammeldamesykkel med svogerens proffe, men å så teite utstyr.

 

-Jeg har jo sett luten irl også, OG jeg har en velutvikla fantasi, så med cider i fletta ble det bare FOR mye;-DDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt Lilja...

Da kan du kanskje forestille deg min fantasi OG jeg har ikke sett henne!

 

Skremmende:o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - man blir herdet! Utrolig nyttig å være herdet i underdelene.

 

Men ellers så finnes det seter med hull. Det ser rart ut (flaut) og hjelper egentlig ikke. Ikke polstrete bukser heller, så mye. Iallfall ikke under fire lange dager på sykkel, i 42°C varme, og det eneste som hjelper på "butt rash" er sinksalve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klaske hånd i panne*

Men da har du i grunnen gjort noe ikke jeg har gjort.. Føttene mine har det best med fast grunn under seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare det, jeg har fyllesykla PÅ en onkel, MED full passasjer, på STANGA. Sukk, den som var ung igjen;-)))

 

 

-Og hadde brukandes bekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

I mangel av hendelser å dele fra eget liv, børster jeg støvet av denne klassikeren, og praktiserer i samme slengen god, gammeldags dytting av eldgamle tråder.

..jævlig lang setning, noe bekymret for kommasettingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker setningens betydning, liker ikke kommasettingen, ser ut til at jeg kommer til å like tråden, gleder meg til lesing, driter i min egen ukorrekte tegnsetting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være komme foran "og praktiserer...". Ellers er Korrekturavdelingen tilfreds.

 

Så du mener dette skrittet er verdt å lese om? Da fyrer vi i såfall løs...

Endret av Mor Løvehjerte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...