Gå til innhold

Ikke knull kvinnelige syklister


Gjest

Anbefalte innlegg

med mindre du er klar over at de har svært forvirrende geografi i forhold til alle oss andre. Etter en liten men aktiv sykkeltur i kveldssola har nå mitt venusberg adresse "Venus Canyon", klitoris er kjevlet ut og inngår i en flat jordbruksbygd sammen med alt av lepper og bakom synger skogene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg for min del vil ikke knulle noen kvinner, enten de er syklister eller hva som helst annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å beherske meg neste gang jeg ser en kvinnelig syklist, men ikke sikkert at jeg klarer det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg heldigvis ikke så veldig interessert i andres geografi, flora eller fauna på det området så jeg tror jeg klarer meg uten altfor store advarsler eller tilbud om redigerte kart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gubben da få problemer til nattens orientering? Eller vil løypa være opplyst sånn at han lettere finner traseen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Hva med kvinnelige svømmere? Er det trygt å knulle dem? Et par timers intens butterflytrening skulle jo etter all sannsynlighet gi musa et utseende lignende ei som nærmer seg six feet under. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,, hva med kvinnelige sprangryttere?? jeg tror det samme gjelder for de som med sykelister bare at der får høna kjørt seg på friksjon i tillegg.

 

jeg sliter forresten litt med luten sin beskrivelse av klitoris som er kjevlet ut.....au

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studietid jævla flashback.

 

Man kan si mye bra om Bergen, men BROSTEIN????

 

 

 

 

.....kan de faen meg ha for meg.

 

 

 

 

-Sug lut, gratulerer med at du fortsatt er brukendes etter nevnte aktivitet. Det var ikke jeg. På lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det fruer i kveld?

 

 

 

Har en papegøye som gauler på den tidligere eieren. Tror han brukte å gi fjørkreet øl, for dyret lager samme lyder som ciderboksen jeg åpner...

 

Om noen kjenner en som heter geir (leif og svein med litt velvilje), som har veldig solide ører, og helst bor alene og liker øl, så kan de få et godt tilbud på en underlig skapning, svært selskapssyk.

 

 

Min egen gubbe er på huset og pusser opp. Derfor nevnte cider. -Men jeg føler meg mye bedre siden studietiden;-D -Det årner seg, med tida til hjelp. -Og tida går jo så mye fortere jo eldre man blir, sant?

 

;-DDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, sykla, KaMa...

 

 

Hybel på Nordnes, sykkel med stang, konstant i siste liten...

 

-And the rest, as they say, is shepherds pai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auau!!! Du får tegne et kart over jordbruksbygda for den eventuelle syklistknuller, slik at ingen pinlige og høyst unødvendige omveier tas i bruk. God bedring med Venus Canyon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det blir dask på lanken om han prøver seg. Kjennes fortsatt ut som om noen har slått meg med kjevle mellom beina når jeg har sykla. Men nå går det over i løpet av 3 dager. Og i mellomtiden kan jeg gå nesten normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skadet Laura? Blir det utlevering av kart, kompass og hodelykt i soveromsdøren i kveld?

 

Du skal være glad du ikke møtte meg den gangen jeg var døråpner mot syklister!

 

For noen år siden var jeg på en skikkelig heftig grilling i Sofienbergparken med fludium og gode pølser.

Tok en taxi utpå kvelden med to venninner, spant (uten blålys/sirene) ned til Grønland, taxien stoppet og min venninne rett og slett vrengte opp døren.

Det vi ikke så var hun stakkars damen på den gamle sykkelen. Hun tok salto over døren og havnet på bagasjelokket til bilen ved siden av.

De to fnise*barnslige*venninnene mine knakk sammen i hysteriske brøl mens jeg sto der som en staue av Wigeland før jeg begynte å mekke sykkelen hennes og sa:

 

"tror du må begynne å bruke hjelm"

 

Stakkars dame....

 

PS: Jeg lo godt resten av kvelden (Beklager!) og er nå leder i " Fnis og fjås mot syklister i Grønlandsleiret"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du har en uortodoks sykkelstil. Jeg sykler daglig, og den lokale geografien er stort sett konstant... Det er i alle fall andre ting enn sykkelseter som endrer den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...