Gå til innhold

er ikke det snikreklame?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjøss deg, feige anonym!! vis deg, din judas!

 

eg har IKKE reklamert, ei spurte om kor d gikk emd salget, å eg svarte!! har snd pm tilbake til folk, at om dem lure på noe, så kan man heller prates på msn, å ikke drive inne på dib!!

 

feiging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du nok definere reklame, for det virker som litt snikreklame. Det er jo du som starter dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vi har alle delte meninger da..

 

reklamering er når man reklamerer, da..

jeg spurte bare et spm..

 

men om moderator synes det er reklamering, så sletter dem den bare! da vet jo jeg, at, ok, det der er reklamering. man skal altså ikke spørre om ting her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstå meg riktig. Jeg gir i grunnen blaffen i all type reklame. For meg kunne du gjerne promotert produktene dine over hele DIB. Jeg synes ikke innlegget ditt var støtende, men det var litt snikreklame. Jeg skjønner jo at DIB overlever ved hjelp av dette så det er vel uønsket å bevege seg inn på deres inntjeningskilde.

Til DIB`s informasjon også...................jeg overser deres reklame også. Det som blinker og beveger seg ved siden av her, det har jeg ikke kikket på engang. Pøs på................her skal dere motstand finne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skuffende at dine løfter om å avstå fra all form for reklame var så lite verdt. Dersom du ikke har innsett at dette er en form for reklame, så vet du det i allefall nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...