Gå til innhold

Kan moderator være så snill og åpne opp øyene sine for hvordan det er inne på småtroll 0 - 1 om dagen?


Babyfacepsycho

Anbefalte innlegg

Nå er det flere utrivelige "krangle" tråder der inne. Er flere folk som synes det er utrivelig der inne. Kan dere ikke være så snille og gå en tur innom der og se over hva som trenger og gjøres noe med (eventuellt slette noen inlegg)

Synes det begynner og gå allt for langt der inne. Og sålenge "krangle trådene" fortsatt ligger der så er det alltid noen som dytter dem opp igjen og da er det i full gang igjen. Blir for dumt.

 

Håper dere tar dere tid.

 

Mvh Marie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå bør dere gjøre noe snart. Kan ikke si noe som helst dere inne nesten uten å bli gjort narr av eller kjefta på. Anonymknappens tid er omme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg slettet noen tråder for noen dager siden, men ville sette pris på om dere sender meg konkrete linker til de innleggene dere ønsker skal slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at vi kan sende linker når vi ser noe som vi vil skal slettes. Men hadde det ikke vært bedre om du tar deg en tur innom der litt oftere? Du ser vel forskjell på debatt og krangle tråder du også som alle oss andre, og dere burde jo være litt mer intressert i og få bort den dårlige stemningen der enn det dere hittils har gitt intrykk for.

Så jeg synes du kan ta turen forbi der, og se over litt.. Du kan jo begynne med og se over inleggene ang utrohet, for den diskusjonen har gått bra mye lengre den burde.

 

Jeg håper dere kan inse at det ikke bare er og starte et internet forum og så tro at brukerne selv skal være dem som skal holde orden der. Dere må jo regne med at det blir masse jobb med det og at det faktiskt er deres jobb og holde orden. Har dere ikke nok tid til og se over de ulike debattene deres bedre så burde dere kanske vurdere og få ansatt noen andre til og gjøre den jobben.

 

Håper dere tar til dere av kritikken.

 

Mvh Marie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri vært noen fra ledelsen på dib/bim som har vært aktive ift. å sjekke noe som helst... Har vært her (først bim) siden våren '04, og det er det samme hele veien - man må selv melde fra, og da tar det ofte utrolig lang tid før det skjer noe - om det skjer i det hele tatt...

 

Jeg har liksom vent meg til det her inne, men synes det er en utrolig lite bra måte å drive et forum på. Alle andre steder jeg er har admin/mod en aktiv rolle, det er betryggende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på ny tilbakemelding fra dere jeg. =o)

Så jeg dytter opp litt.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kapasitet til å lese gjennom alt som postes på våre nettsider, og synes heller ikke det ville være fornuftig bruk av ressurser.

 

Derimot sjekkes mail flere ganger i døgnet, og normalt vil det ikke ta mange timer fra vi mottar en klage før den er vurdert og innlegget evt. slettet.

 

Vi foretar også en del stikkprøver rundt i de ulike debattene, men vil langt fra kunne fange opp alt som er kritikkverdig.

 

Gjentar tidligere oppfordringer om at brukerne bidrar til et mest mulig postivt miljø gjennom å ignorere destruktive innlegg samt være aktive mht å tipse oss om innlegg som bør vurderes.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er delvis enig i dette innlegget, samtidig som jeg ser at det er umulig å få tid for moderator å lese gjennom alle innleggene. MEN, det bør kanskje vurderes å ansette flere moderatorer?

 

Én ting jeg reagerer på, er at minst én person som støtter denne meningen, har selv svart frekt og kranglete på andres innlegg. Man bør kanskje feie for sin egen dør først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benytter anledningen da til å nevne for moderator at det finnes mange aktive og engasjerte brukere her inne som kanskje kunne fått en littegranne (bare pittelitt) utvidet rolle kanskje?

Nemlig mulighet til om ikke annet å gå inn i en debatt og feks avslutte den?

Det er mulig en del andre steder og er en bra funksjon.

(Blink feks, med VESENTLIG mange fler brukere enn her.)

 

En annen mulighet er at de får mulighet til å slette innlegg.

 

Altså begrensede rettigheter, men utvidete i forhold til normale brukere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har vurdert slike løsninger, men har kommet frem til at vi ønsker at alle brukere skal ha samme "rettigheter"/rolle.

 

Derimot setter vi pris på om dere som er engasjerte vil tipse oss - særlig på mail.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...