Gå til innhold

Ta bort anonym knappen på enkelte forum


Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

noen forum er til stor frustrasjon for noen, og til stor glede for andre. Jeg ser dette blandt annet på "røykedebatten" og "90+"

det er folk som kommer å annklager og bebreider dem som er på disse forumene, kommer med spydige kommentarer, mens disse stedene er til for å hente støtte og dele historier, ikke for å mobbe å henge ut folk. går det ann å fjerne anonym knappen der en liten stund, å se hvordan det fungerer?

 

eksempel på nedvergende innlegg:

 

http://www.barnimagen.com/forum/thread/9204033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv av og til inne på 90+ som annonym, nettop fordi jeg utleverer meg selv om ting jeg kanskje ikke ønsker å fortelle hvem jeg er.

Når det gjelder den annonyme i den overstående tråden så kanskje moderator kan sende henne en beskjed om at det å gå inn på 90+ , som jo er et forum hvor vi som er store skal kunne snakke om problemene våre åpent og rakke ned på folk med å skrive "Herre gud så feit og ekkel du er! Stakkars unge som må vokse opp med ei feit kjerring som mor!" det er vel kanskje å tråkke over et par streker???

 

Håper du kan fjerne hennes innlegg også.

 

Takk for at 90+ finnes for oss som er over 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med anonym! Hadde ikke vært på 90+ hvis ikke det var for at jeg kunne vært anonym. At jeg er stor og sliter mye psykisk med dette er liksom ikke noe jeg vil stå og rope ut! Ikke med alle de dømmende personene som finnes her inne iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har fjernet teksten i innlegget du henviser til, da dette var langt over grensen for hva som er akseptabelt.

 

Når det gjelder hvilke forum som skal ha anonymknapp og ikke, så vurderes det kontinuerlig. Ulempen er som kjent at anonymitet gir økte muligheter til å slenge dritt til andre, fordelen er muligheten til å drøfte temaer man ikke ville følt seg fri til å eksponere med sitt vanlige nick.

 

Vi tror det er viktig med anonymknapp på de to debattene du nevner. Jeg vil foreslå at de av dere som bruker forumet sender meg mail om kritikkverdige innlegg med en gang dere ser dem og forøvrig forsøker å ignorere slike innlegg som best dere kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Moderator Hannah, håper at den annonyme også får en liten melding fra dere om å roe seg litt ned.

Jeg kan godt forestille meg at hun også er inne på andre sårbare forum og irriterer :(

 

Takk for at dere gjør en insats for å holde "ro og orden" her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...