Gå til innhold

Hei moderator Hannah, jeg har et tips:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva med å slette ALLE tråder innpå krangle, slik at vi alle får begynne på nytt, og å fjerne anonymknappen hadde vært fint! Bare se hvordan det går en stund, slik at vi slipper all denne hetsen.

 

Hva synes dere om dette? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har besluttet å ikke fjerne anonymknappen på krangle, da dette erfaringsvis bare fører til flere destruktive innlegg på andre debatter.

 

Ser ikke helt noe poeng i å slette alle trådene der inne. Hvis brukerne ønsker en bedre krangleside, så er sannsynligvis det beste at dere begynner å ignorere det som ikke bør besvares og heller tipse oss på mail om innlegg som bør slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sletter det jo ikke uansett. Og jeg har sendt mail på mail der jeg har bedd dere om ting, men får bare en Error-mail tilbake, der det står at dere ikke tar imot slike mailer...

 

Ikke lett å ignorere når det går så på følelsene løs der. Personlig info blir lagt ut, og man får ikke vite hvem det er. Vil gjerne vite hvem jeg ikke kan stole på jeg. Og jeg vil ikke de skal kalle meg dårlig mor pga ting jeg skriver. Det burde du også skjønne. Hvis vi skal vise litt nettvett, så kan dere hjelpe til litt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du får feilmelding når du sender mail, så er det kanskje en feil ved mailadressen du bruker? Prøv å sjekke adressen, den riktige er :

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...